שכחו מרולאפס ומקראנץ' פיסטוק והכירו את ההתמכרות החדשה שלנו לקיץ הקרוב: שלגון שהושק רק אתמול (ג') וכבר מטריף את הישראלים - מדובר בשלגון מסדרת הקראנץ' רק שהפעם החליף את הפיסטוק חלב קורנפלקס. כן, שמעתם נכון - שלגון בטעם החלב של הקורנפלקס.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:
בימים הראשונים השלגון החדש נמכר רק באפליקציית וולט, המדווחת על שיאי מכירות והתנפלות על הטעם החדש של הסדרה של נסטלה. החל ממחר (ה') יופץ השלגון החדש גם לחנויות ולקיוסקים ברחבי הארץ.
1 צפייה בגלריה
קראנץ' קורנפלקס
קראנץ' קורנפלקס
קראנץ' קורנפלקס: האם ישחזר את ההיסטרי של הקראנץ' פיסטוק?
(צילום: יח"צ)
"טירוף כזה כבר לא ראינו הרבה מאוד זמן", אמר ל-ynet ישראל אברהמי, מנהל הריטייל בוולט ישראל, "אחרי סערות הקראנץ' פיסטוק והרולאפס, הישראלים עטים על ההזדמנות לקנות את המוצר במהדורה מוגבלת. הביקוש מרקיע שחקים, ונכון לאתמול - היום שבו המוצר יצא לראשונה לשוק - הוא אחד מעשרת המוצרים הכי נמכרים בוולט. אלפי יחידות של הטעם החדש נמכרו, והמלאי כבר לקראת סיום".
וכמו הלהיט התורן הקודם, הקראנץ' פיסטוק, גם כאן מדובר בשיתוף פעולה בין יצרנית השלגון לבין קבוצת הפייסבוק "רעבים ברעבך", שבמסגרתו נערך מבחן טעימה למספר שלגונים בטעמים שונים, וחברי הקבוצה טעמו, דירגו את הטעם ובסוף נבחר החלב קורנפלקס כמנצח. ההשקה הזאת הפכה תוך זמן קצר לויראלית והובילה לשיאי מכירות. מוולט נמסר כי נמכרו אתמול כחמישה שלגונים בדקה, ומלאי המארזים, שיוצר במהדורה מוגבלת, כבר לקראת סיום. מחירו של מארז הכולל צידנית ושישה שלגונים הוא 65 שקלים.
השלגון הזה מצופה בשוקלד לבן, קראנץ' שלו מתפצח כמתבקש, ותוכלו לנגוס בו ולהתענג גם על הצליל. השלגון מצופה גם בחתיכות קטנות של קורנפלקס, ומי שנוהג לשתות את שאריות החלב שנשארו בקערת הקורנפלקס, יזהה מיד את הטעם.
למי שפספס את הסערה הקודמת, סערת שלגון הקראנץ' פיסטוק, נזכיר כי בעקבות הביקוש נולדו קבוצות טלגרם שעדכנו איפה אפשר למצוא את המוצר וההיסטריה גרמה לייצור של מהדורה נוספת לא מתוכננת. הכל התחיל אז מקופירייטר וחובב אוכל בשם אוהד ראוך, שברגע של שיעמום במהלך אחד הסגרים בקורונה התחיל לעצב מחדש גרסאות פיסטוק לחטיפים מוכרים. כל הגרסאות שלו לחטיפים האלו כלל לא קיימות במציאות, אלא רק בחשבון האינסטגרם שלו. כל מה שרואך עשה זה רק "להלביש" עליהם נוסח חדש של פיסטוק בפוטושופ. ראוך העלה את התמונה לקבוצת הפייסבוק "רעבים ברעבך" (435,000 חברים), ומשם הכל התחיל לקרות - הפוסט יצר באז לא צפוי, וזכה לאלפי לייקים, שיתופים ותגובות. וכמו באגדות, המנהלים של מותג הגלידה נחשפו גם הם לגרסה הבידיונית של ראוך, והחליטו שלאור המעורבות הרגשית של הגולשים, הם ירימו את הכפפה וייצרו את המוצר. הסוף כבר ידוע - הסתערות חסרת תקדים.
אז האם הקראנץ' קורנפלקס ישחזר את ההיסטריה שהתחוללה כאן סביב הקראנץ' פיסטוק שממנו נמכרו מאות אלפי יחידות או הרולאפס שנמכר בשוק השחור במחירים מופקעים? התשובה לשאלה הזו חמקמקה, כי כפי שזה נראה עכשיו השלגון הזה הולך לעורר הרבה הדים, אבל עם זאת חשוב לזכור כי כל שיטת השיווק שלו מבוססת על הבאז שהוא יוצר ברשתות, אז בשביל לקבל תשובה חד משמעית לזה צריך לראות את הטירוף גם ברחובות ולא רק ברשת.