הרב ישראל מאיר לאו נמצא חיובי לקורונה לאחר שקיבל את שתי מנות החיסון מפני הנגיף. הרב לאו בן ה-83, יו"ר מועצת "יד ושם" ולשעבר הרב הראשי לישראל, היה מאישי הציבור הראשונים שקיבלו את מנת החיסון הראשונה, מיד עם תחילת המבצע הלאומי.
<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו >>
ההערכה היא שנדבק מאשתו, שנחשפה לחולה מאומת ונמצאה חיובית אף היא, ולא ברור אם נדבק עוד לפני מנת החיסון השנייה. בכל מקרה, במשפחת הרב לא הופתעו, שכן החסינות המרבית מתקבלת רק כמה ימים לאחר קבלת המנה השנייה – ואלה טרם חלפו. הם מסרו כי הרב לאו מרגיש מצוין וכי הוא נמצא בביתו.

"אנא, קחו את החיסון"

הרב לאו התחסן ביומו הראשון של מבצע החיסונים הלאומי, במרכז הרפואי "איכילוב". בטור מיוחד שפרסם באותו השבוע ב-ynet, קרא: "צריך להתחסן עם הודיה לקב"ה שזיכה אותנו בדבר שיכול להביא ארוכה ומרפא לכל תחלואנו, ובמיוחד לאויב הסמוי מן העין. האם למעלה מ-3,100 מתים לא מספיקים לנו? אם יש סיכוי לתקווה, ואפילו יותר מזה - צריך לנצל את ההזדמנות שרופא כל בשר נתן לנו. אז אנא, קחו את החיסון. קבלו את החיסון".
1 צפייה בגלריה
הרב ישראל מאיר לאו
הרב ישראל מאיר לאו
הרב ישראל מאיר לאו במרכז החיסונים
(צילום: ג׳ני ירושלמי, דוברות איכילוב)
תשעה חודשים קודם לכן, איבד הרב לאו את חברו ושותפו לכס הרבנות הראשית: "ידידי, הגאון הרב אליהו בקשי דורון זצ"ל, היה מהראשונים שנפלו על מזבח הקורונה בחודש ניסן השנה. ולכן מי אני שאחמיץ הזדמנות פז כזו, שהקב"ה נתן לנו, להתחסן ולשמור על החיים", כתב.
קראו עוד בערוץ היהדות: