ביום ראשון השבוע קיבלתי את החיסון לקורונה בבית החולים איכילוב. אחרי שהמגיפה הפילה יותר מ-3,100 קורבנות, קבלת החיסון היא הדבר הפשוט, הבריא והנכון לעשות.
<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו >>
צריך להתחסן עם הודיה לקב"ה שזיכה אותנו בדבר שיכול להביא ארוכה ומרפא לכל תחלואנו, ובמיוחד לאויב הסמוי מן העין.
הקדוש ברוך-הוא, ברוב רחמיו, העניק לנו את הידע והיכולת למגר את האויב ששמו קורונה, על ידי החיסון הזה, שעבר את הבדיקה של המומחים הגדולים ביותר בעולם, ובכלל זה מומחי ה-FDA בארה"ב, שם יושבים אנשים נטולי אינטרס.
3 צפייה בגלריה
הרב ישראל מאיר לאו מתחסן
הרב ישראל מאיר לאו מתחסן
הרב ישראל מאיר לאו מתחסן
(צילום: מוטי קמחי)
זה לא "ביזנס פרטי", ומומחים ידועי שם בכל העולם אומרים כי בחיסון הזה טמון הסיכוי למגר ממש את המחלה. רבים האנשים שנזקקים לניתוחים ולעיתים להשתלות. כמעט כולם מקבלים זריקות ולוקחים כדורים. והנה פה מוגש לנו חיסון שלא כרוך בשום כאב ובשום סיכון, ולכן בוודאי שצריך לקחת אותו.

חובה להתחסן

את אלה החושבים שיש לחכות ולראות כיצד יגיבו אחרים לחיסון, ומעדיפים להמתין כשהם לא מחוסנים לנגיף, אני שואל, האם למעלה מ-3,100 מתים לא מספיקים לנו?
3 צפייה בגלריה
מבצע החיסונים מתחיל בבית חולים איכילוב
מבצע החיסונים מתחיל בבית חולים איכילוב
הרב ישראל מאיר לאו השבוע באיכילוב, בדרך להתחסן
(צילום: מוטי קמחי )
ידידי ושותפי לרבנות הראשית, הגאון הרב אליהו בקשי דורון זצ"ל, היה מהראשונים שנפלו על מזבח הקורונה בחודש ניסן השנה. ולכן מי אני שאחמיץ הזדמנות פז כזו, שהקב"ה נתן לנו, להתחסן ולשמור על החיים.
עד שכל האוכלוסייה תתחסן, צריך להמשיך ולקיים את הוראות משרד הבריאות: שמירת מרחק וחבישת מסכות, גם אם זה לא נוח. גם בבית הכנסת שלנו, כשיש יותר אנשים מהמותר - אנחנו מתפללים בחצר.
3 צפייה בגלריה
הרב ישראל מאיר לאו
הרב ישראל מאיר לאו
הרב ישראל מאיר לאו
(צילום: ג׳ני ירושלמי, דוברות איכילוב)
תורתנו הקדושה אומרת "ורפא ירפא". למדו חז"ל: "מכאן שניתנו רשות לרופא לרפאות". יש האומרים שהרשות הזו היא חובה, ואם אתה לא מנצל אתה מפקיר את עצמך ואת זולתך. שהרי מבלי לתת להם ארוכה ומרפא, אתה עובר חלילה על איסור "לא תעמוד על דם רעך".
אני אומר שאם יש סיכוי לתקווה, ואפילו יותר מזה - צריך לנצל את ההזדמנות שרופא כל בשר נתן לנו. אז אנא, קחו את החיסון. קבלו את החיסון. לכו בדרך הזו, וה' ירפא את כל חולי עמו בית ישראל.
הביא לדפוס: יצחק טסלר