מיטל הושמנד. "זו ציפור הנפש שלי. סבלתי מהרגלי האכילה שלי כ־20 שנה"

"חשוב לי לתת לאנשים את הדרך החוצה מההתעסקות המייסרת עם האוכל"

מאמנת האכילה מיטל הושמנד עוזרת לאנשים להחזיר את השליטה והסדר בנושא האכילה, בתוכנית אונליין ייחודית שנותנת כלים לשינוי היחסים עם האוכל

מוגש מטעם מיטל הושמנד
פורסם:
רזומה מקצועי ורקע אישי:
"מאמנת בדרגת מאסטר, בעלת הסמכה בינלאומית באימון מבוסס פסיכולוגיה, מנחה ומדריכה בכירה בסגל בית הספר להכשרת מאמנים במכון אדלר - 12 שנה. זו הקריירה השנייה שלי. בקריירה הקודמת ניהלתי את תחום המיסוי הבינ"ל, בפירמת רואי החשבון השישית בגודלה בארץ, ויש לי שני תארים ראשונים מאוניברסיטת תל אביב (ראיית חשבון ומשפטים).
"כמאמנת, בחרתי להתמקצע כמומחית לשינוי התנהגותי בתחום האכילה, גם בזכות הסיפור האישי עם אוכל. אני בת 45, נשואה לאייל חלימי ואמא ליונתן, גיא ותומר".
במה הקליניקה עוסקת ומהם שירותיה?
״אני עוזרת לאנשים להחזיר את הסדר לאוכל ואת השליטה על האכילה, על מנת שהם יצליחו לאכול מהכול, במידה ובהנאה, כאורח חיים. יצרתי תוכנית אונליין ייחודית - עושים RESET לאכילה. ב־21 ימים עושים סדר בחשיבה ובהתנהלות עם האוכל, באמצעות אפליקציה ידידותית ובליווי יומיומי שלי. אני מרצה לארגונים ולקהל הרחב".
מה מייחד את פעילותך העסקית?
"התוכנית שלי היא בין היחידות בארץ שמתמקדות באכילה עצמה, כלומר, בכל מה שאנו חושבים, מרגישים, מדברים ועושים עם אוכל כל היום. תכלס, לא משנה באיזה תפריט בחרנו, בסוף מה שיכריע זה אם הצלחנו לשנות את דפוסי ההתנהגות שלנו עם האוכל לאורך זמן או לא".
האם את רואה בעבודתך שליחות?
"זו ציפור הנפש שלי. סבלתי מהרגלי האכילה שלי כ־20 שנה. הייתי ממש מכורה למתוק, אכלתי הרבה בלילה, היו לי אפיזודות של בולמוסי אכילה... השתגעתי. חשבתי - איך אני מצליחה מאוד בתחומים אחרים, ועם האוכל אני נכשלת כל פעם מחדש? החוויות הללו נצרבו בי. חשוב לי לתת לכמה שיותר אנשים את הדרך החוצה מההתעסקות המייסרת והלא מקדמת עם האוכל".
מה מרגש אותך בעבודתך?
"כשנערה בת 18 אומרת לי 'זו הפעם הראשונה בחיים שאני מבינה שאוכל זה לא מלחמה' וכשאישה בת 85 אומרת לי 'סוף סוף אני מצליחה לאכול נורמלי ולהתמיד בזה וכבר לא מתאפקת עד שעה 14:00 ואז אוכלת בלי שליטה'. מרגש אותי שכל אדם, בכל גיל, יכול לעדכן את המיינדסט ולפתוח דף חדש של אכילה טובה, ללא תלות בדיאטות או באימוני כושר".
מה חשוב לך שלקוחותייך ידעו עלייך?
"לא נולדתי רזה, בטח לא בראש. תמיד קינאתי באנשים שאין להם עניינים עם אוכל ושנשארים במשקל הרצוי. גיליתי שבעולם קוראים להם 'רזים אמיתיים' וחוקרים איך הם עושים את זה. מה שגילו זה שלא מדובר בתורשה או בסביבה, אלא באסטרטגיות חשיבה וכלי התנהגות שכולנו יכולים לאמץ, וכך להפוך עם הזמן להיות כמותם".
כמצליחה בתחומך, מה כולל ארגז הכלים שלך?
"פיתחתי שיטה אימונית שמשלבת כלים של NLP, שינוי הרגלים, מוטיבציה ותזונה. אכילה היא סט של מיומנויות. אני נותנת לאנשים כלים פרקטיים שעמם הם בונים נכון את האכילה שלהם בכל ארבעת מרכיבי האכילה: כמה לאכול, מתי לאכול, מה לאכול ואיך לאכול. ככה מפתחים מיומנויות שהופכות להרגלים ולאורח חיים שהופך לחלק מהזהות המעודכנת שלנו".
כאישה משפיעה, מהו האני מאמין שלך?
"אין דרך אחת נכונה לחיות את החיים וגם אין תזונה אחת שנכונה לכולם. יחד עם זאת, בכל תחום בחיים יש קווים מנחים שמקדמים הרגשה ותוצאות טובות. כל אחת יכולה ליישם אותם בדרך ובקצב שלה".
עם קריירה מצליחה, איך נראה הזמן הפנוי שלך?
"מוזיקה מלווה את היום שלי תמיד, במשרד, באוטו, בבית. בנוסף, אני נהנית מהליכה וקפה עם חברה בים בשבת ויש לי תחביבים שקצת מוציאים אותי מאזור הנוחות שלי, כמו ריקודי סלסה או שחיית חתירה. ויש גם בילויים כיפיים עם אייל, הילדים, המשפחה או החברים: סרטים, טיולים, מסעדות, ברים ומסיבות".

טיפ: לדעת הכול על אוכל לא עוזר לנו להגיע לתוצאות

ד"ר אנאבלה שקד, מרצה בינלאומית לפסיכולוגיה אינדיבידואלית, ממליצה: "זו לא עוד דיאטה, זו תוכנית אימונית שמעניקה מפתח אוניברסלי"

טוב לדעת:
אם ניסיתם הרבה פעמים לעשות שינוי עם אוכל ולא הצלחתם, זו לא אשמתכם. מחקרי הצלחה מראים שהחלטה חזקה וכוח רצון לא מייצרים שינוי התנהגותי, גם אם הוא חשוב לנו מאוד. מה שמייצר שינוי התנהגותי הוא לרכוש כלים שמייתרים את הצורך בכוח רצון. זה מה שמקבלים בתוכנית "עושים RESET לאכילה"

לתוכנית "עושים RESET לאכילה" מצטרפים דרך אתר האינטרנט www.meitalhoshmand.co.il

פרטי הקשר

טלפון: 050-5909026
כתובת: אפשר להצטרף לתוכנית האונליין מכל מקום בארץ ובעולם
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button