קפואה טבעית

את הכי יפה כשקר לך: טרנד האיפור שכובש את הטיקטוק

הרשת מלאה במליוני מדריכים שלכולכם מטרה אחת - להסביר לנו איך לאמץ מראה שמשדר "קפוא לי" ולהיראות נהדר

פורסם:
נתחיל מהשורה התחתונה: להאשטג COLDMAKEUP# יש כרגע יותר מ־102 מיליון צפיות בטיקטוק, ותיוגים דומים גרפו גם הם עשרות מיליוני צפיות. המטרה של כולם היא אחת: להסביר לנו איך לאמץ את המראה שמשדר "קפוא לי!" ולגרום לו להיראות נהדר.

עוד כתבות על יופי וטיפוח בלאשה:

אז איך עושים את זה?
1. לפי הטיקטוקרית zoekimkenealy, בשלב הראשון כדאי לפדר את כל הפנים כדי להוריד את כל ההברקות הלא רצויות ולתת לפנים מרקם אחיד.
@zoekimkenealy #greenscreen I think this is my favorite TikTok I’ve ever made even tho I felt so basic going outside and taking selfies with my Starbucks it was also the highlight of my day hehe it’s Makeup for serotonin feels and hallmark movie time! It’s the im cold it’s winter and the holidays and fall makeup look tutorial. #wintermakeup #fallmakeuplook #coldmakeup #maccosmetics #benefitcosmetics #makeupforever #wintermakeuplook ♬ august - Taylor Swift

2. באמצעות ספוגית ביוטי בלנדר או מברשת גדולה, צרו מיקס בין סומק ורוד לסומק כתום ומרחו בנדיבות על כל אזור התפוחים. באמצעות מברשת דקה יותר מרחו את הסומק הוורוד על קצה האף ומעל השפתיים.
@gjuanita "i'm cold" makeup look ☁️ so cute #coldmakeup #wintermakeuplook ♬ original sound - ci

3. כעת קבעו הכול עם פודרה שקופה.

4. מרחו שפתון אדום וטשטשו אותו בעזרת האצבע.
@voronina_valeria_ ❄️ ☃️ I know I’m late with the trend 🙈 #coldmakeup #coldmakeuplook #trend ♬ original sound - ci

5. עם המברשת הדקה, הניחו קצת מהסומק הוורוד מתחת לגבות ובחלק העליון של העפעפיים. סרקו את הגבות כלפי מעלה לקבלת מראה כמה שיותר טבעי, וזהו - אתן קפואות!
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button