טיפולים אסתטיים בקרב גברים נהיו יותר ויותר נפוצים

המין החזק והיפה: גברים בעולם הטיפולים האסתטיים

האם יש הבדל בין המטופלים הגברים לנשים? ואיך גברים מגיבים לכאב? ד"ר אורון כהן, רופא מוסמך לאסתטיקה, מגלה לנו את כל סודות האסתטיקה של המטופלים הגברים

מוגש מטעם אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie
פורסם:
ממילוי קמטים ועד פיסול תווי הפנים, אפשר להגיד שזירת הטיפולים האסתטיים צירפה אליה שחקנים חדשים ונחושים, שגילו את עולם הביוטי ולא מוכנים להישאר מאחור. וכן, מדובר בהרבה יותר מתופעה חולפת, מדובר בטרנד שכאן כדי להישאר.
במחקר הטרנדים העולמיים בתחום האסתטיקה שערכה חברת האסתטיקה המובילה בעולם אלרגן אסתטיקס, צופים עלייה משמעותית במספר הגברים שיפנו לטיפול והליכים אסתטיים בשנים הקרובות. האם יש הבדל בין המטופלים הגברים לנשים? ואיך הם מגיבים לכאב? ד״ר אורון כהן, רופא מוסמך לאסתטיקה, מגלה לנו את כל סודות האסתטיקה של המטופלים הגברים.


רגע, אז גברים באמת עושים טיפולים אסתטיים?
״כן. והאמת היא שזה נהיה יותר ויותר נפוץ. להט״בים וסטרייטים, רווקים או נשואים שמגיעים בעידוד בת או בן הזוג או אפילו מטופלים בפרק ב׳ שחוזרים לדייטים וחשוב להם להיראות טוב״.
טיפולים אסתטיים פחות מדוברים אצל גברים. איך אתה מסביר את המגמה שמתחילה להתעצם?
״אנחנו בתקופה שבה אנחנו יותר ויותר מצולמים. הרשתות החברתיות, הישיבות בזום והתרבות מעצימים את העיסוק במראה החיצוני ובנראות. במקביל גם המודעות לטיפולים אסתטיים והשיח בנושא עולים, והגברים, כמו הנשים, חשופים יותר לתחום ורואים שניתן לקבל תוצאות אסתטיות וטבעיות בטיפולים אסתטיים בהזרקות״.
יש הבדל בין גברים לנשים כשהם מגיעים לטיפול?
״נשים וגברים, מגיל הנעורים ולאורך השנים חווים את תהליך ההתבגרות. בתהליך זה חלים שינויים במבנה הרקמות בפנים ובאיכותן. השינויים המבניים הם נסיגת העצם, ריפיון של שרירי הפנים וצניחה וצמצום של כריות השומן. יחד עם זאת, נהוג לומר שהגברים משתבחים עם הזמן. זאת הודות לעובדה שככל שגברים מתבגרים ומאבדים את כריות השומן, זה מעניק מעין סיתות לפנים ומראה גברי ומחוספס יותר. בניגוד לנשים, שאצלן המראה האסתטי דווקא מתבטא במעברים חלקים בין האזורים השונים בפנים. הסיתות הזה אצל גברים אטרקטיבי עד רמה מסוימת שבה מאבדים את המראה הצעיר והחיוני, לכן בטיפול בגברים אקפיד לשמור על מעברים ברורים ולא שואף לתוצאה חלקה מושלמת כמו אצל נשים.

3 צפייה בגלריה
גבריאל מביט למצלמה בקלוז אפ
גבריאל מביט למצלמה בקלוז אפ
"הסיתות אצל גברים אטרקטיבי עד רמה מסוימת"
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

הרבה פעמים גברים מגיעים ולא יודעים לומר מה הם רוצים. הם יודעים להגיד שהם מרגישים שהם נראים עייפים או שהם מצביעים על אזור בפנים שהם פחות אוהבים. הכי חשוב להם שהתוצאה תהיה עדינה וטבעית ושהמראה הכללי יראה טוב ולא עשוי מדי. מנגד, נשים לרוב מגיעות מוכנות, יודעות מה הן רוצות ומקפידות על הפרטים הקטנים״.
מה גילאי הגברים המטופלים בדרך כלל?
״הטווח רחב מאד. הדור הצעיר רוצה להיראות טוב, זה חשוב להם, אבל זה חשוב גם לדור שמתבגר. גברים בגילאי ה-40 בדרך כלל מתחילים לראות סימנים של התבגרות בפנים, והם לא מרוצים מזה. היום גברים ממשיכים להרגיש צעירים גם כשהם מתבגרים ומקימים משפחות משלהם. הם ממשיכים לנהל אורח חיים פעיל ורוצים להמשיך להיראות במיטבם, חיוניים ורעננים״.


מה אחוז המטופלים הגברים ביחס לנשים במרפאה שלך?
״כרגע האחוז שלהם הוא באזור ה־15%, אבל זה בהחלט הולך וגדל מיום ליום. אני חושב שהזמינות של הטיפולים, הנוכחות של המרפאות האסתטיות בכל מקום, אפילו בקופות החולים, הפרסום והמודעות, ממש הפכו את כל העולם הזה להרבה יותר נגיש ולגיטימי גם עבור גברים״.
נשים לרוב מבקשות להיראות צעירות יותר. מה התירוץ של גברים?
״אני משתדל לרוב רק לעדן את סימני הזמן וזה גם הקהל שמגיע אליי ובשביל דברים כאלו לרוב גברים מגיעים. בדרך כלל מדובר במטופלים שרוצים להרגיש יותר רעננים. הם הולכים על רענון עדין לפנים״.
אילו טיפולים הכי נפוצים אצל גברים?
״מילוי קמטי הסוגריים (נזולאביאל) שיורדים מצידי האף והפה, שגם מאוד מבוקשים אצל נשים. עוד הליך נפוץ מאוד הוא מילוי שקעי עיניים וטיפול במראה עייף. זה לא טיפול שנראים ׳עשויים׳ אחריו. זה רק עידון של אזור העיניים שמרענן את הפנים. אנחנו גם מטפלים הרבה בקו הלסת והסנטר, מגדירים אותו מחדש עד שמתקבל מראה יותר גברי של לסת מסותתת ומודגשת. בסופו של דבר זה נורא תלוי באבחון בזמן שיחת הייעוץ עם המטופל. חשוב לי לשמוע מה הצרכים והרצונות שלו ומה השאיפות שלו מהטיפול״.

3 צפייה בגלריה
גבריאל פורס לחם בארוחת ערב
גבריאל פורס לחם בארוחת ערב
בדרך כלל המטופלים רוצים להרגיש יותר רעננים
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

באילו חומרים אתה משתמש כדי לטפל בגברים?
״אני משתמש בחומצה היאלורונית Juvéderm, שמבחינתי היא חומצה איכותית, שהוכיחה את עצמה לאורך שנות ניסוני בטיפולים אסתטיים. בעיקר סדרת הפרימיום Vycross של Juvéderm. Juvéderm ציינו כבר מאה מיליון מזרקים שהם מכרו, זה אומר מבחינתי הכול על הניסיון העשיר שלהם. להרמה ומילוי אני בעיקר מעדיף להשתמש ב- ®Juvéderm Voluma לתוצאות באיכות גבוהה שמחזיקות לאורך זמן״. לקו הלסת והסנטר אני משתמש לרוב ב ®Juvéderm Volux. הוא משתלב עם הרקמה בצורה טובה, שאי אפשר להרגיש אפקט של ׳גוף זר׳, ומעניק מראה טבעי שחשוב במיוחד לגברים.
איך הם מגיבים לכאב?
״צוחקים תמיד שסף הכאב של גברים נמוך, אבל הגברים הם גיבורים ומשתפים פעולה לא פחות מנשים. למי שיותר רגיש, משתדלים לטפל בסבלנות ובעדינות. כמו לנשים, גם לגברים ניתן למרוח משחת אלחוש על העור וגם החומצה ההיאלורונית של Juvéderm שבה אני משתמש מכילה לידוקאין שזה חומר מאלחש להפחתת כאב״.
עדיין יש דיסקרטיות גבוהה יותר בקרב הגברים בכל הנוגע לאסתטיקה?
״לפעמים נשים מביאות את בני הזוג שלהן איתן ׳בהפתעה׳, אבל באופן כללי גברים קובעים את התור בעצמם והם רוצים את זה. עם זאת, כשאני מבקש ממטופלים לפרסם תמונות, אני כן מוכן ליותר התנגדות, כי גברים נוטים יותר לדיסקרטיות ומהססים בכל הנוגע לפרסום״.

למידע נוסף על מוצרי ®Juvéderm בקרו באתר

גילוי נאות: ד"ר אורון כהן משמש כיועץ רפואי וחבר בפורום ההדרכה הישראלי של חברת אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie, המשווקת את מוצרי ®Juvéderm. הנאמר בכתבה מייצג את חוות דעתו של הרופא.
התוכן מקודם ע"י חברת אבווי ביופארמה בע"מ. התוכן מיועד לישראלים מעל גיל 18. יש להתייעץ עם רופא כדי לוודא שטיפול במוצרי ®Juvéderm הוא הטיפול המתאים עבורך. הדוגמן טופל באמצעות מוצרי ®Juvéderm, התוצאות עשויות להשתנות ממטופל למטופל. לדיווח על תופעת לוואי יש לפנות באמצעות qaisrael@abbvie.com.

IL-JUV-230041
Production date May 2023
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button