בוקי חמד יוסף.  עכשיו הזמן שלה

"כשהייתי בת שלוש אמא ואני הגענו ברגל לישראל. אני מעריכה את מה שהיא העניקה לי"

בוקי חמד יוסף (18) מדגמנת כבר שלוש שנים על אש קטנה, אבל בקרוב מאוד מתכננת לטוס לחו"ל ולנסות לפרוץ בגדול. ולא, היא לא תהיה לבד: "אמא שלי תעבור איתי, אנחנו קשורות מאוד זו לזו"

פורסם:
עוד מעט בת 18, בוקי חמד יוסף, שמככבת בהפקת הקרושה של "לאשה", עומדת לפרוץ. שלוש שנים היא מדגמנת על אש קטנה, מפנה את מרב מרצה להשקעה בלימודים, אבל הנה הגיע הזמן והיא הולכת על כל הקופה. "אני מסיימת עכשיו י"ב ואני לא עושה צבא במעמדי, אז אני מתכננת לטוס לחו"ל כדי לחיות שם ולעבוד בדוגמנות. אמא שלי תעבור איתי, אנחנו קשורות מאוד זו לזו ואני רוצה אותה איתי".
+
לחצו >
הדוגמנית: בוקי חמד יוסף
(צילום: אלה אוזן; הפקה וסטיילינג: תמי ארד ברקאי )

האמא, שהגיעה מסודן, והאבא, שהגיע ממאלי, נפגשו במצרים. "נולדתי בקהיר וחייתי שם עד גיל שלוש. אני זוכרת משם דברים קטנים, את הקניון, את השכן שהיו לו המון חיות מחמד וכשהוא היה נוסע היינו שומרים לו על הכלב שאהבתי. כשהייתי בת שלוש אמא ואבא נפרדו ושתינו הגענו ברגל לישראל. אחות של אמא כבר הגיעה לארץ ושמענו ממנה דברים טובים".
"אמא גידלה אותי לבד. היא עובדת בסופר וכל השנים עבדה קשה מאוד. אני מעריכה אותה שנתנה לי את ההזדמנויות שהיו לי. היא גם מאוד תומכת בקריירה וליוותה אותי לכל תצוגות האופנה שעשיתי. עם אבא שלי אני שומרת על קשר טלפוני והוא עדיין במצרים".

+
לחצו >
+
לחצו >
סריגי קרושה - חורים בעלילה
(צילום: אלה אוזן; הפקה וסטיילינג: תמי ארד ברקאי )
מה אמא שלך מספרת על סודן?
"היא מספרת כמה היא יפה וכמה היה קשה שם. הם חיו בעוני גדול והיא עברה למצרים כי רצתה לחיות חיים טובים יותר".
מהבית בדרום תל־אביב נשלחה בוקי בת השש לבית הספר ישגב ברמת החייל, צפון תל־אביב, כחלק מפרויקט אינטגרציה בעיר. "היה מקרה אחד של גזענות כלפיי בכיתה ב'", היא נזכרת. "איזו ילדה קיללה אותי וקראה לי בשמות. הלכתי למנהלת, היא קראה לה לשיחה, הילדה התנצלה והפכנו לחברות. מאז הרגשתי שמקבלים אותי. עובדה שכשהייתי צריכה לבחור תיכון, בחרתי בעירוני י"ד, תיכון בצפון תל־אביב. לא הייתי חייבת להמשיך שם, אבל נוצרו חברויות וגם הרגשתי שזה מקום שיכול לתת לי לצמוח".
איך הגעת לדוגמנות?
"בגיל 15, כשכולם התחילו לעבוד במלצרות, חשבתי שדוגמנות תהיה רעיון יותר טוב. הרבה אנשים מסביב אמרו שכדאי לי. בגיל 15 הייתי כמעט 1.80 מטר, אז פשוט צילמתי את עצמי בטלפון ושלחתי אימייל לסוכנות עם התמונות והפרטים שלי. ב'יולי', שהיא הסוכנות שלי היום, לא קיבלו אותי אז, וחתמתי בסוכנות אחרת. ככה התחלתי".
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
סריגי קרושה - חורים בעלילה
(צילום: אלה אוזן; הפקה וסטיילינג: תמי ארד ברקאי )
איך היה יום הצילום?
"מעניין מאוד! הבית שצילמנו בו אקלקטי מאוד, זה סגנון שאני נורא אוהבת. אני לומדת אמנות ומציירת, אז זה מדבר אליי".
מה הכי קשה לך בדוגמנות עד כה?
"ללמוד להתמודד עם אנשים ולדבר איתם. בכל הפקה את פוגשת צוות חדש ומיד אמורה להתחבר ולתקשר איתם, ורובם גם מבוגרים ממך. אני אדם שקט מטבעי, אז זה לא פשוט לי. אבל עם הזמן גיליתי שתמיד יהיה אדם אחד שאני אתחבר אליו יותר, אז אני מנסה לזהות מי זה ולהיצמד אליו".
מה החלומות המקצועיים שלך?
"החלום שלי הוא להיות פסיכולוגית. למדתי את זה גם בתיכון. אמנם קשה לי לדבר, אבל אני נורא טובה בלהקשיב. הדבר השני הוא לדגמן בחו"ל".
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לצפייה במוצר >
סריגי קרושה - חורים בעלילה
(צילום: אלה אוזן; הפקה וסטיילינג: תמי ארד ברקאי )
מה לגבי חלומות אישיים?
"חבר זה נחמד, אבל למען האמת? זה לא כזה דחוף לי. עוד לא היה לי. חשוב לי יותר להכיר את עצמי מאשר להכיר גבר".
+
לצפייה במוצר >
+
לחצו >
(צילום: אלה אוזן; הפקה וסטיילינג: תמי ארד ברקאי )

צולם בבית ובשואורום של מריה ברמן
דוגמנית: בוקי חמד יוסף ל"יולי". איפור ושיער: שירלי ויינר, איפה משיגים? ברשתות/אתרים. בוטיק נעמי, בזל 33 ת"א ובאתר. מריה ברמן, בשואורום, חזנוביץ 5 ת"א בתיאום בטל': 054-7504345
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button