השיער עושה את כל ההבדל

מרושל, גולגול וקליפס: התסרוקות המובילות של הפאשניסטות הישראליות

צללנו לחשבונות האינסטגרם של הכוכבות המקומיות ובחנו את התסרוקות המובילות שלהן לקיץ 2022. להלן הממצאים (הרותחים, יש לציין)

פורסם:

שילובי צמות

ממש כמו הפאשניסטות מהעולם, גם כאן המשפיעניות אוהבות לשלב צמות. שימו לב, לא מדובר בצמות בכל הראש, אלא בשילוב של שתי צמות או יותר בתסרוקת אחרת. לדוגמה, קוקו גבוה עם שתי צמות קטנות מבצבצות או שיער חלק לגמרי שכמה צמות קטנות מפוזרות לאורכו. המלצה שלנו: אם אתן הולכות על פזור, שימו קצת מוס וצרו נפח שייתן לשיער מראה יותר אקזוטי ורענן. אם אתן הולכות על קוקו גבוה, שלבו ג'ל שייצור מראה קצת רטוב, שהוא גם סופר־טרנדי כרגע.

שני שוונצים מקדימה

אחד האלמנטים הבולטים שראינו בפידים של הכוכבות הישראליות, הוא שני שוונצים בולטים בקדמת השיער. למה אנחנו אוהבות את התסרוקת הזו? ראשית, היא מושלמת לקיץ כי היא אסופה ופחות חם איתה, אבל היא גם נותנת תחושה של שיער פזור. שנית, היא קלה ליישום, ושלישית - השוונצים נותנים מסגרת לפנים שמעצבת אותן וגורמת להן להיראות ארוכות יותר. טיפ: פחות מומלצת לבעלות מבנה פנים מוארך.

גולגול עם שוונצים בקצה

שוונצים הולכים להיות אלמנט בולט בקיץ בצורות שונות. הפעם מדובר בגולגול אסוף, מוקפד ומהודק לראש, לרוב נמוך, שממנו יוצאים שוונצים כלפי מעלה. התסרוקת הזו מככבת אצל פאשניסטות בחו"ל, ובארץ גם יש לה לא מעט נציגויות. היא לגמרי נותנת טוויסט לגולגול הקלאסי והופכת את השוונצים למשהו יפה ואסתטי.

שיער מרושל

לא, זה לא אומר שאת יכולה פשוט לצאת מהבית עם השיער שקמת איתו בבוקר. יש קצת עבודה שצריך לעשות לפני זה כדי שהוא יישאר מרושל אבל יפה: ראשית, אפשר לישון עם מחליק. מה זה אומר? לפני השינה החליקי את השיער, לכי לישון ובבוקר תקומי עם שיער מרושל מושלם, שרק צריך טיפה לסרק ולצאת לדרך. דרך נוספת היא לשים הרבה מוס על שיער רטוב, לייבש אותו ואז קצת לבלגן עם מגבת.

קליפס

טרנד ה־Y2K (שנות האלפיים) צובר תאוצה בעולם וגם בארץ נוהרות הישראליות לאמץ אותו. אחד הסמלים המובהקים שלו הוא קליפס שאוספים איתו את כל השיער ונותנים לקצוות לבצבץ. גם כאן אפשר לקחת את זה לכל מיני כיוונים: אפשר לשלב עם טרנד השוונצים או ללכת על מראה מהודק ואלגנטי יותר.

ג'ל

למי שפספסה את הממו, מראה השיער הרטוב הוא אחד הטרנדים הבולטים כרגע בעולם. הוא כיכב בשבועות האופנה האחרונות במסלולי תצוגות רבים, כמו פנדי, ג'יאמבטיסטה, אלטזורה ועוד ועוד. הטרנד הזה מושלם לקיץ הישראלי, מאחר שהוא נותן מראה של "חם לי ויצאתי הרגע מהמקלחת", או "כיף לי ויצאתי הרגע מהים" - כל אחת והרפרנס שמדבר אליה, אנחנו לא שופטות. זה הטרנד המועדף עלינו!

סיכות

הנה פתרון מושלם לחום, שנותן טוויסט מגניב ומלא סטייל לכל תסרוקת. היופי בסיכות הוא שאפשר להשתגע איתן - ככל שתשימו יותר, זה יהיה מגניב יותר. הסיכות יפתחו לכן דלת לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ואתן אלו שתחליטו איך להמשיך מכאן. הצעת הגשה: צרו קוקו גבוה עם שביל בצד, ואת הצד השני (לא הצד של הפוני) תמלאו בסיכות.

חלק "מקלות"

שיער חלק וישר כמו סרגל, מככב גם כן אצל הסלבס שלנו. אם אתן רוצות לשמור עליו חלק לאורך זמן למרות הלחות הקשה של הקיץ כאן, תוסיפו ג'ל (אבל לא יותר מדי, כדי שלא יתקבל בטעות מראה רטוב שפחות מתאים כאן).
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button