"אם אמנה את ענפי הספורט שהתנסיתי בהם, זה לא ייגמר". תם שקד (בקמפיין לג'ק קובה)

"נינג'ה זה ספורט שדורש מהגוף לאכול, וזה חלק מהכיף - הכול מותר והכול זה פלז'ר"

אתם תתעייפו רק מלקרוא מה כולל לו"ז הכושר השבועי שלה, אבל עשויים לקנא בה על התפריט המפנק ("3,000 קלוריות, כולל נוטלה וכריות"), ואיזה ספורט פופולרי היא פשוט לא מצליחה לעשות? סודות הכושר והתזונה של תם שקד - האישה הראשונה שהגיעה לגמר "נינג'ה ישראל"

פורסם:
תם שקד (29), מהנדסת חשמל, ספורטאית נינג'ה והאישה הראשונה שהגיעה לגמר "נינג'ה ישראל", רווקה, פרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה ג'ק קובה.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "אני מתאמנת כמעט כל יום, חוץ מיום אחד בשבוע שהוא מנוחה לנפש. ביום ראשון פונקציונלי וכוח משיכות, ביום שני טיפוס וכוח אצבעות, ביום שלישי דופק ואתלטיקה, ביום רביעי כוח ומשקלים, ביום חמישי מנוחה, ביום שישי נינג'ה מסלולים, ביום שבת טיפוס וכוח משיכה".
עוד סודות של סלבס:
כל זה קורה בשגרה? ומה קורה כשאת מתאמנת ל"נינג'ה"? "הרבה יותר, תכפיל בשניים את העצימות ומספר האימונים".
"אחרי שהתחלתי את הנינג'ה הייתי עייפה מאוד. כשהגעתי למיקי שקלתי 61.5 ק"ג עם 18.5% שומן, ולעונה הגעתי עם 65.5 ק"ג ו־13% שומן. כל זה עם תפריט מדהים של 3,000 קלוריות שיש בו גם נוטלה וכריות"
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "אני לא מצליחה לרוץ. ניסיתי הכול - הצטרפתי לקבוצות ריצה, ניסיתי לרוץ עם לוקאס ומוזיקה, אבל אני לא מצליחה. אין לי רצון לרוץ, אני משתעממת מזה".
3 צפייה בגלריה
תם שקד
תם שקד
לא רצה. תם שקד
(צילום: שי יחזקאל)
מהם הרגלי התזונה שלך? "יש לי תזונאי צמוד, מיקי נדר, כבר שנה. תמיד שמרתי על תזונה נכונה, אבל אחרי שהתחלתי את הנינג'ה הייתי עייפה מאוד. כשהגעתי למיקי שקלתי 61.5 ק"ג עם 18.5% שומן, ולעונה הגעתי עם 65.5 ק"ג ו־13% שומן. כל זה עם תפריט מדהים של 3,000 קלוריות שיש בו גם נוטלה וכריות. נינג'ה זה ספורט שדורש מהגוף לאכול, וזה חלק מהכיף".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "אין אצלי דבר כזה. הכול מותר והכול זה פלז'ר כל עוד אני מתאמנת בעצימות כזאת".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "יש לי טינט, אודם שהוא גם סומק, מרכיבים טבעיים ומסרק".
איפה אפשר למצוא אותך בשבת בבוקר? "על הסאפ עם לוקאס, הלברדור בן ה־4.5 שלי, אהבת חיי".
3 צפייה בגלריה
תם שקד
תם שקד
"יש לי גם חשבון אינסטגרם עם 6,700 עוקבים ואני לא יודעת למה זה לא תופס"
(צילום: שי יחזקאל)
גם זה ספורט שאת עושה? "אם אמנה את ענפי הספורט שהתנסיתי בהם, זה לא ייגמר. עשיתי אקרובטיקה, טניס, גלישת קייט ועוד. אמא שלי האמינה שאנחנו צריכים להיחשף לכמה שיותר ענפי ספורט כי כל ענף נותן יתרון אחר".
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "רק כשנגמרת לי הבטרייה. העבודה שלי כמהנדסת חשמל היא עם הטלפון. באימונים זה לשעון עצר, לצילום, לשמיעת מוזיקה. בקיצור, אני הרבה עם הטלפון. יש לי גם חשבון אינסטגרם עם 6,700 עוקבים ואני לא יודעת למה זה לא תופס לעומת אנשי רשת אחרים. אני מקדמת חוזק ודימוי גוף חיובי, העוקבים שיש לי מדהימים ומתעניינים באמת".
מה הדבר הראשון שאת עושה על הבוקר? "שותה מים, שוטפת פנים ויוצאת לטיול עם לוקאס".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושרת? "היום, כשקמתי בבוקר. אני מעריכה מאוד את מה שאני עושה בחיים, את הקשיים והדרך שלי להישגים".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button