הרגלים באפריל

לנקות את תכשירים ביתיים, לתרגל נשימות ולצלוח טוב יותר את ארוחות החג

ההרגלים שכדאי להטמיע בחודש אפריל

עודכן:

נקו את הבית עם תכשיר טבעי

שימוש בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה יתרום גם לבריאות שלכם וגם לסביבה. אבל לא צריך להשקיע בתכשירי ניקוי יקרים. אפשר לנצל חומרים פשוטים וזמינים כדי ליצור תכשירי ניקוי ביתיים וזולים. למשל, ערבבו כוס חומץ עם ארבע כוסות מים, והנה קיבלתם תכשיר טבעי ויעיל לניקוי חדרי אמבטיה, שירותים, חלונות, מראות. אם תפחיתו קצת מהחומץ, תקבלו תכשיר לשטיפת רצפות.

ותרו היום על צפייה בחדשות

להורדת מפלס המתח היומיומי נסו לצמצם את החשיפה לחדשות, בייחוד מהרשתות החברתיות, ונהלו את צריכת המידע. התחילו ביום אחד ובהמשך שדרגו את ההרגל ובצעו מדי פעם "דיאטת חדשות" - הימנעות מודעת מצריכת חדשות במשך שלושה ימים. מהר מאוד תגלו שלא רק שלא הפסדתם דבר, אלא אפילו הרווחתם זמן בילוי איכותי עם עצמכם או עם מקורבים.

תרגלו נשימה בשיטת 4־7־8

השיטה הזאת גם תספק לכם הקלה מיידית ממתח נפשי וגם תסייע לכם לישון טוב יותר.
שבו בתנוחה נוחה בעיניים פקוחות או עצומות, שאפו אוויר במשך ארבע שניות והחזיקו אותו במשך שבע שניות, ואז נשפו אותו באיטיות במשך שמונה שניות. חזרו על התרגיל כמה פעמים עד שתחושו טוב יותר.

אכלו חצאי מנות בארוחות החג

בארוחות החג אמצו את אסטרטגיית החצי: אוכלים מכל דבר פעם אחת ומסתפקים בחצי מהכמות. במקום מצה שלמה, אוכלים חצי מצה, במקום שני קניידלך, אוכלים אחד, במקום כוס מלאה של יין, עוצרים בחצי וכך הלאה.
פורסם לראשונה: 08:03, 13.09.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button