1 צפייה בגלריה
עומר אצילי דור מיכה
עומר אצילי דור מיכה
השחקנים החשודים עומר אצילי ודור מיכה
(צילום: עוז מועלם)
לאחר שהמשטרה סיימה את חקירת פרשת הכדורגלנים והקטינות והעבירה את החומרים לפרקליטות, התיק הוחזר למשטרה היום (ראשון) לצורך ביצוע השלמות חקירה בפרשה. ההשלמות יתבצעו לבקשת פרקליטות מחוז תל אביב, ולאחריהן היא תבחן שוב את התיק ותחליט אם להגיש כתב אישום, או לסגור אותו.
בפרשה מעורבים הכדורגלנים עומר אצילי ודור מיכה, שנחקרו תחת אזהרה פעמיים, בחשד לבעילה אסורה של קטינות, לאחר שקיימו יחסי מין עם שתי נערות בנות 15. לטענת השחקנים הן הציגו עצמן כבוגרות יותר. השניים גם חשודים במתן אלכוהול לקטינות. מחלק הנוער ביחידה המרכזית של מחוז מרכז העביר לפני כמה שבועות את התיק לידי הפרקליטות לצורך קבלת החלטה.

מאז חשיפת הפרשה הוצאו השניים לחופשה כפויה ממועדון מכבי תל אביב. נכון להיום, הם עדיין לא הצטרפו לחבריהם לקבוצה שחזרו לאימונים, והם אף היחידים בסגל שלא זומנו לבדיקות הרפואיות.
שלשום התייחסו אצילי ומיכה לפרשה לראשונה בפרסומים באינסטגרם. מיכה כתב: "לפני שלושה חודשים חוויתי פרידה קשה וכואבת מבת הזוג לאחר שש וחצי שנים. כחלק מהצורך להתגבר על הפרידה מצאתי את עצמי מבלה יותר שלא כהרגלי. ‎חודש וחצי מאוחר יותר, נפלו עליי השמים עם חשיפת המקרה המדובר. בכל התקופה שבה ישבתי בבית, ערכתי חשבון נפש עמוק עם עצמי במטרה להבין איפה אני כשלתי בדרך. למרות שאני בסך הכל רווק בן 28 והייתי משוכנע שמדובר בבגירות בנות 18, הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר מתוקף היותי דמות מוכרת ומודל לחיקוי לצעירים רבים ולכן אני מצטער אם היו כאלה שהתאכזבו ממעשיי".
אצילי כתב: "שגיתי ברמה המוסרית. דבר ראשון פגעתי בחשוב לי מכל, באשתי היקרה. אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים. כולם יודעים שאני אוהב את הכדורגל, המקצוע שלי ומקור פרנסתי ועל כן הייתי צריך להבין את המשמעויות של הפרסום והחשיפה יותר טוב ולא לעשות את השטות הלא אחראית שעשיתי בקלות דעת ובטיפשות. אני מתנצל ומצטער בפני כל אלו שאוהבים ומעריכים אותי ואשר אכזבתי אותם. אני מתנצל בפני כל ילד או ילדה שנאלצו לשאול את ההורים שלהם מה קרה איתי ובפני כל הורה שנאלץ להסביר".