שני שחקני מכבי תל אביב המעורבים בפרשת הכדורגלנים והקטינות, עומר אצילי ודור מיכה, פרסמו היום (שישי) הודעת התנצלות ברשתות החברתיות.
מיכה כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "זו תקופה שטילטלה אותי נפשית, תקשורתית וכמובן במישור הספורטיבי. לפני שלושה חודשים חוויתי פרידה קשה וכואבת מבת הזוג לאחר שש וחצי שנים. כחלק מהצורך להתגבר על הפרידה מצאתי את עצמי מבלה יותר שלא כהרגלי. ‎חודש וחצי מאוחר יותר, נפלו עליי השמים עם חשיפת המקרה המדובר. באופן טבעי לאורך כל הדרך שמרתי על שתיקה, אך מחול השדים, השמועות וההכפשות לא פסקו ונדמה כי בית משפט השדה עבד שעות נוספות וכל זאת בזמן שהחקירה עדיין בעיצומה והפרטים אינם ידועים. דבר זה לא מנע את הרצון לחרוץ את דיני כאחרון הפושעים.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי ודור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה
(צילום: עוז מועלם)
"‎על אף זאת, בכל התקופה שבה ישבתי בבית, ערכתי חשבון נפש עמוק עם עצמי במטרה להבין איפה אני כשלתי בדרך. למרות שאני בסך הכל רווק בן 28 והייתי משוכנע שמדובר בבגירות בנות 18, הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר מתוקף היותי דמות מוכרת ומודל לחיקוי לצעירים רבים ולכן אני מצטער אם היו כאלה שהתאכזבו ממעשיי.
"הלוואי וכל זה לא היה קורה אך את הגלגל לא ניתן להשיב לאחור. הנזק התדמיתי שנגרם כנראה ילווה אותי לאורך כל חיי אך את כל הטוב שעשיתי לאחרים, החינוך שקבלתי בבית והערכים שאותם יישמתי, אמשיך ליישם כל חיי. ‎בהזדמנות זאת, ארצה לומר תודה לכל האוהדים היקרים על שתמכתם וחיזקתם אותי ואת משפחתי בתקופה המורכבת של חיי. אני אוהב אתכם. ‎אבל מה זה המשבר שלי לעומת המשבר הבריאותי והכלכלי שאנחנו חווים. מתפלל לימים שפויים ובריאים יותר".
View this post on Instagram

שגיתי ברמה המוסרית דבר ראשון פגעתי בחשוב לי מכל, באישתי היקרה. אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים. כולם יודעים שאני אוהב את הכדורגל שהרי מדובר גם במקצוע שלי ובמקור פרנסתי ועל כן הייתי צריך להבין את המשמעויות של הפרסום והחשיפה יותר טוב ולא לעשות את השטות הלא אחראית שעשיתי בקלות דעת ובטיפשות. אני מתנצל ומצטער בפני כל אלו שאוהבים ומעריכים אותי ואשר אכזבתי אותם. אני מתנצל בפני כל ילד או ילדה שנאלצו לשאול את ההורים שלהם מה קרה איתי ובפני כל הורה שנאלץ להסביר. המחירים ששלמתי ועוד אשלם הם גדולים ובכל זאת, אני חושב שאני לא אמור להיתלות על עץ או להפסיק לעבוד כי שגיתי ברמה המוסרית. שילמתי מחיר אישי, ציבורי, נפשי וכלכלי וברור לי שגם אמשיך לשלם מחיר כבד בעתיד, מעבר לזה שאצטרך ללמוד לחיות עם הכתם הזה עוד שנים רבות. אין לי כל כוונה להישבר מכך ואעשה הכל כדי לעשות טוב, לשפר ולתרום לקהילה בכל דרך אפשרית. בהזדמנות זאת חשוב לי להודות לאוהדים ולאנשים שתומכים בי ברגעים לא פשוטים אלה מאחל לכולם שבת שלום בריאות איתנה ורק דברים טובים.

A post shared by Omer Atzili ⚽️ #7 (@omeratzili) on

אצילי כתב: "שגיתי ברמה המוסרית. דבר ראשון פגעתי בחשוב לי מכל, באשתי היקרה. אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים. כולם יודעים שאני אוהב את הכדורגל, המקצוע שלי ומקור פרנסתי ועל כן הייתי צריך להבין את המשמעויות של הפרסום והחשיפה יותר טוב ולא לעשות את השטות הלא אחראית שעשיתי בקלות דעת ובטיפשות. אני מתנצל ומצטער בפני כל אלו שאוהבים ומעריכים אותי ואשר אכזבתי אותם. אני מתנצל בפני כל ילד או ילדה שנאלצו לשאול את ההורים שלהם מה קרה איתי ובפני כל הורה שנאלץ להסביר. המחירים ששילמתי ועוד אשלם הם גדולים ובכל זאת, אני חושב שאני לא אמור להיתלות על עץ או להפסיק לעבוד כי שגיתי ברמה המוסרית.

3 צפייה בגלריה
פוסט ההתנצלות של אצילי
פוסט ההתנצלות של אצילי
פוסט ההתנצלות של אצילי
(צילום מסך מאינסטגרם)

"שילמתי מחיר אישי, ציבורי, נפשי וכלכלי וברור לי שגם אמשיך לשלם מחיר כבד בעתיד, מעבר לזה שאצטרך ללמוד לחיות עם הכתם הזה עוד שנים רבות. אין לי כל כוונה להישבר מכך ואעשה הכל כדי לעשות טוב, לשפר ולתרום לקהילה בכל דרך אפשרית. בהזדמנות זאת חשוב לי להודות לאוהדים ולאנשים שתומכים בי ברגעים לא פשוטים אלה. מאחל לכולם שבת שלום ובריאות איתנה".
אצילי ומיכה נחקרו עד כה פעמיים באזהרה בחשד לבעילה אסורה של קטינות, שכן הנערות שעמן קיימו יחסי מין היו בנות פחות מ-16, אף שלטענת השחקנים הציגו עצמן כבוגרות יותר. חשד נוסף נגד השניים נוגע למתן אלכוהול לנערות. התיק עבר לידי הפרקליטות שעדיין לא קיבלה החלטה בנוגע להעמדה לדין של השניים.
3 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר. עדיין לא הודיע מה החליט
(צילום: אורן אהרוני)
מאז שנחשף המקרה השניים הוצאו לחופשה כפויה מהמועדון. נכון להיום, הם עדיין לא הצטרפו לחבריהם לקבוצה שחזרו לאימונים, והם אף היחידים בסגל שלא זומנו לבדיקות הרפואיות. שחקנים אחרים שסיימו חוזה דוגמת איתי שכטר, שרן ייני ואייל גולסה, כבר קיבלו הצעות לחוזה חדש. התנהלות זו של המועדון הגבירה את התחושה שהבעלים מיץ' גולדהאר אינו מעוניין שהם ימשיכו בקבוצה. עם זאת, הבעלים מצידו עדיין לא התייחס במישרין לאירועים.