1 צפייה בגלריה
עמיר פרץ מרב מיכאלי
עמיר פרץ מרב מיכאלי
הפריימריז לראשות העבודה. עמיר פרץ ומרב מיכאלי
(צילום: אבי מועלם, הדר יואביאן)
הסניפים מנומנמים תקופה ארוכה, פעילות השטח הושבתה כמעט לחלוטין, המפלגה מסוכסכת יותר מאי פעם על רקע כניסתם של כמה מחבריה לממשלת נתניהו - ובכל זאת, הפריימריז לראשות מפלגת העבודה ייצאו היום (א׳) לדרך.
כל מה שצריך לדעת על בחירות 2021 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet
יותר מ-37 אלף מתפקדים רשומים בספרי הבוחרים של המפלגה, שחטפה מהלומה קשה בשלוש מערכות הבחירות האחרונות - ולא ברור כיצד היא תיראה בבחירות הקרובות. על אף מצבה, שבעה מועמדים יתמודדו על כיסא היו"ר - הבולטת שבהם היא חברת הכנסת מרב מיכאלי.

מיכאלי גם הייתה זו שניהלה מאבק מול היו"ר עמיר פרץ על קיום פריימריז בקרב המתפקדים שעה שפרץ שאף לבחור את היו״ר ולהרכיב את הרשימה בוועידת המפלגה. לצד מיכאלי יתמודדו על התפקיד גם גיל ביילין, אבי שקד, יצחק טיים, נאווה כץ, דוד לנדסמן ועופר סגמן. הבחירות יהיו ממוחשבות ויתקיימו ב-100 קלפיות ו-70 אתרי הצבעה בכל רחבי הארץ.
הקלפיות עצמן ייפתחו בשעה 11:00 בבוקר וייסגרו בשעה 19:00 בערב. ההערכה היא שתוצאות ההצבעה יפורסמו זמן קצר אחרי סגירתן.
"מפלגת העבודה היא דמוקרטית, היחידה שמקיימת בחירות מקדימות ליו"ר ולרשימה בהיקף שכזה לקראת הבחירות לכנסת ה-24", אמר מזכ״ל המפלגה ערן חרמוני, "אני מאמין שהאנרגיות שייווצרו כתוצאה מהתהליך הדמוקרטי הזה יביאו בהמשך למגמה שתעמיד את מפלגת העבודה על הרגליים".
המפלגה מתמודדת בימים אלה עם אחת התקופות המאתגרות ביותר שידעה. היו"ר הנוכחי עמיר פרץ הודיע שלא יתמודד באף רשימה לכנסת הבאה, וסביר להניח שהמועמד שינצח יוביל לחיבורים - ייתכן שכבר השבוע.
פורסם לראשונה: 21:58, 23.01.21