1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
(צילום: shutterstock)
פסיכולוג קליני, בן 66 מירושלים, נעצר היום (ד') בחשד שביצע עבירות מין במטופלת צעירה, בשנות ה-20 לחייה. המעצר התרחש בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה.
מפרטים נוספים עולה שמדובר בצעירה המטופלת אצלו מספר שנים. החשוד הועבר לחקירה, והמשטרה צפויה לבקש את הארכת מעצרו.
בחודש האחרון נרשמו התפתחויות בכמה פרשות אחרות של עבירות מין שביצעו בעלי תפקידים. בשבוע שעבר ערערה הפרקליטות על העונש הקל שנגזר על המורה שניאור לנדאו, 29 מלוד, מורה לרובוטיקה בבית ספר יסודי בפתח תקווה שהורשע בריבוי עבירות של מעשים מגונים בקטינים אותם לימד ונידון לעבודות שירות ופיצויים.
הפרקליטות ביקשה להחמיר את עונשו של לנדאו ולגזור עליו מאסר שינוע בין שנה וחצי לשלוש שנות מאסר בפועל. לנדאו הורשע בביצוע מעשים מגונים ב-17 ילדים בני 9-6 וקיבל שבעה חודשי עבודות שירות, מאסר על תנאי ופיצוי בסך 17,000 ש"ח ל-17 הנפגעים. כמו כן גזר עליו בית המשפט צו מבחן למשך 18 חודשים.
שבוע לפני כן נגזרו 14 שנות מאסר בפועל על גרשון קונסטנטין (32), מורה לריקודים סלוניים מבאר שבע, שהורשע ביוני אשתקד בביצוע עבירות מין בארבע מתלמידותיו, בנות 13 עד 15. הנאשם זוכה מאישום חמישי לאחר שהפרקליטות נאלצה לחזור בה ממנו - מפני שהמתלוננת לא העידה.
החודש נחשף בנוסף כי צעיר בן 18 חשוד שביצע בחודשים האחרונים מעשים מגונים ב-11 תלמידות כיתה א' בבית ספר יסודי בקריות. הוא נעצר בחודש שעבר, והמשטרה הודיעה לפני כשבועיים כי בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.