נער בן 16 מואשם בתקיפה בנסיבות מחמירות, וכן בהצתה וקשירת קשר לפשע, במהלך ההתפרעויות בבני ברק שאירעו בימי הסגר המלא בזמן שהמשטרה אכפה מוסדות לימוד שהפרו את תקנות הקורונה, שכללו תקיפת נהג והצתת אוטובוס. ביום שישי האחרון הוגש כתב אישום נוסף, נגד בן 22 מבני ברק, גם כן בגין הצתת כלי הרכב.
ההתפרעויות בבני ברק - כתבות נוספות:
1 צפייה בגלריה
אוטובוס חברת אפיקים עולה ב אש ב בבני ברק
אוטובוס חברת אפיקים עולה ב אש ב בבני ברק
האוטובוס שהוצת בהפגנות בבני ברק
לפי כתב האישום, שהגישה היום (שני) פרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט לנוער בעיר בידי עו"ד צופיה טייץ, בסגר האחרון התקיימו בבני ברק הפגנות המוניות נגד ניסיונות המשטרה לאכוף את מפירי ההנחיות, שכללו התפרעויות, הצתות רכוש ואלימות בין אזרחים לבין שוטרים.
ב-24 בינואר, מתואר באישום, הנאשם עבר בין כמה מוקדי מהומות ולקח בהן חלק פעיל. בין היתר, הוא יידה אבנים לעבר חלון אוטובוס שנחסם על ידי המתקהלים, סייע לאדם אחר לתלוש את מטף הכיבוי של האוטובוס ולרסס באמצעותו בתוך כלי הרכב, ואף לקרוע חלק המשמש לכיסוי תא הדלק. כתוצאה מהמעשים הללו נגרם נזק רב לאוטובוס.

עוד צוין כי לאחר שמתקהלים במקום חסמו אוטובוס נוסף, הנאשם ומעורבים אחרים תקפו את אחד הנהגים וכן עובר אורח שפנה לסייע לו. לאחר מכן הנאשם יחד עם אדם נוסף קשרו קשר להצתת האוטובוס. לשם כך הנאשם ערם קרטונים סמוך לקדמת כלי הרכב, בסיוע מפגינים, ואחר הבעיר משטח קרטון והניח אותו בעודו בוער על מושב הנהג.
בעזרת קרטונים נוספים הוא העביר את האש אל מושבי הנוסעים. האוטובוס נשרף כליל, חלונות בבנייני המגורים הסמוכים התנפצו בשל להט האש, תריסים נמסו, ותושבי האזור נאלצו להתפנות מבתיהם בשעת לילה מאוחרת.
עו"ד שמואל פלישמן המייצג את הנער מטעם הסנגוריה הציבורית: "מדובר בקטין הסובל מבעיות קשות ביותר שאינני יכול לפרטן. לא בכדי גם בית משפט השלום לנוער דחה לפני שבועיים את הבקשה לעצור אותו וגם בית המשפט המחוזי דחה את הערר של המשטרה. היום הפרקליטות ביקשה למצוא לקטין מסגרת טיפולית. אני סבור שלאחר שבית המשפט יפנה את הקטין לבדיקות הראויות יש סיכוי רב שהוא יימצא לא כשיר לעמוד לדין".