ח"כ מיכאל מלכיאלי ממפלגת ש"ס התראיין היום (ב') בבליץ הבחירות המיוחד באולפן ynet, וטען: "אם היינו רומזים ליו"ר כחול לבן בני גנץ - היינו מקבלים פי כמה תקציבים ותפקידים מנתניהו". הוא תקף את ליברמן: "משתמש בנו כדי לתקוף את נתניהו, השנאה אליו מעבירה אותו על דעתו" .
כל מה שצריך לדעת על בחירות 2021 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet
3 צפייה בגלריה
מיכאל מלכיאלי
מיכאל מלכיאלי
מלכיאלי. "שנאת ליברמן לנתניהו מעבירה אותו על דעתו"
(צילום: שמוליק דודפור)
"אנחנו לא רוצים עוד מערכת בחירות, אנחנו חושבים שעכשיו אנחנו במרחק נגיעה מממשלת ימין על מלא", אמר מלכיאלי, "אם נחזק את מפלגות הגוש יהיו לנו 61 מנדטים לארבע שנים".
קיים תרחיש שייתכן שהוא ריאלי, שבנט-סער יצליחו להקים גוש. "אם היינו רומזים לגנץ היינו מקבלים פי כמה מנתניהו. הוא האיש הנכון להנהיג את ישראל בעת הזאת, עם כל האתגרים".
3 צפייה בגלריה
"אם היינו רומזים לגנץ, היינו מקבלים יותר"
"אם היינו רומזים לגנץ, היינו מקבלים יותר"
"אם היינו רומזים לגנץ, היינו מקבלים יותר"
(צילום: AFP)
אתה מגדיר את עצמך איש ימין? "ש"ס תומכת בהתיישבות, לא לחינם קוראים לדרעי 'אביר ההתיישבות'".
אנחנו זוכרים אותו יושב גם בממשלות אחרות. "ש"ס היא זו שבנתה את גוש הימין. אחרים איימו, גם ליברמן ולפיד, כל שונאי החרדים. לא היינו סחטנים כמותם, ש"ס מעולם לא איימה, אנחנו לא במשחק הזה. ש"ס תהיה נאמנה לנתניהו יותר מאשר הליכוד. לקרוא לנו סחטנים זה לזלזל באינטליגנציה של המצביעים".
לפיד שונא חרדים? "ב-2013 כשר אוצר הוא הזיק לילדי החינוך המיוחד החרדים, הוא ינק שנאה בעוד מקומות. לפיד מעולם לא היה שותף, ליברמן הוא זה שהלך לעשות הסכם עם הפלג הירושלמי".
3 צפייה בגלריה
"ליברמן משתמש בנו לתקוף את נתניהו"
"ליברמן משתמש בנו לתקוף את נתניהו"
"ליברמן משתמש בנו לתקוף את נתניהו"
(צילום: רויטרס)
מלכיאלי הוסיף לתקוף את יו"ר ישראל ביתנו: "ליברמן שבר שמאלה חזק - והוא היה שותף מלא לציבור החרדי. השנאה שלו לנתניהו מעבירה אותו על דעתו. הוא משתמש בנו כדי לתקוף אותו. זה האיש - שנאה ולהכות בנתניהו. תחשבו שדרעי היה אומר לקחת את השמאל החילוני לזבל...
"דרעי עבר מאולפן לאולפן ודיבר על החובה לשמור על ההנחיות, בשונה מליברמן שרץ להסתפר וצפצף על ההנחיות", אמר הח"כ בהתייחסו להנחיות ולהפרות בעיצומה של מגפת הקורונה, "תחשבו שדרעי היה מסתפר בזמן שהיה אסור. האולפן היה רועד - כי הפרה זו הפרה. הציבור החרדי עמד בהנחיות, והם מתחייבים לחיסונים בשונה מהחבר'ה של ליברמן".
שניכם טוענים שהסקרים לא יודעים לסקור אתכם, אתה חושב שאנחנו נופתע? "אם נבחן את העבר מעולם לא סקרו נכון את ש"ס. אם קיבלו תשעה מנדטים בפעם שעברה, אנחנו במרחק נגיעה מלקבל 11-10. אם אנשים יהיו אדישים אנחנו נקבל ממשלת עשירים שתרמוס את החלשים".