עאדל אבו סמור, צעיר כבן 20 מרהט, נדרס למוות הלילה (בין שבת לראשון) באזור ואדי ערה. במשטרה בודקים את חשד שלפיו הדריסה הייתה מכוונת, ולמעשה מדובר ברצח.
לדברי קרובי משפחתו, אבו סמור היה בטיול, הותקף בזמן קטטה ולאחר מכן נדרס. המשטרה מסרה כי כל כיווני החקירה נבדקים, והוסיפה כי אבו סמור "פונה מלופט בעיר חדרה לפרדס חנה, ומשם הועבר לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הלל יפה. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו, ככל הנראה כתוצאה מפגיעת רכב".
2 צפייה בגלריה
ראגב אבא חמאד, סאטי גרזוזי, נהאד אל-חנוני,  פתחי שאהין
ראגב אבא חמאד, סאטי גרזוזי, נהאד אל-חנוני,  פתחי שאהין
4 נרצחים בסופ"ש אחד. מימין לשמאל: סאטי גרזוזי, ראגב אבו חמאד, פתחי שאהין ונהאד אל-חנוני
הדיווח על מצבו של אבו סמור התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון בשעה 03:05 בלילה. מד"א אישרו כי הוא פונה מפרדס חנה, ושמלוויו אמרו לצוות הרפואי כי הותקף ונפגע מרכב. לפי מד"א, "חובשים ופראמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו, תוך כדי פעולות החייאה וכשמצבו אנוש, לבית החולים הלל יפה - ושם קבעו הרופאים את מותו".
ראש העיר רהט, פאיז אבו סהיבאן, אמר כי "אנחנו מגנים בתוקף את מעשה האלימות כלפי אבו סמור. הייתי מנהל בית הספר שבו הוא למד. מדובר בבחור צנוע ולא אלים, שגם המשפחה שלו ידועה כמשפחה טובה ומסורתית".
בסוף השבוע האחרון נרצחו ארבעה בני אדם בחברה הערבית, ובסך הכול נרצחו 52 ערבים מתחילת השנה. הנרצח ה-52 היה נהאד אל-חנוני, תושב טירה בן 60 שנורה אמש למוות בלוד. ביום שישי נרצח סאטי גרזוזי, בן 56 ממעלות-תרשיחא, ביריות בראמה בגליל העליון. כמה שעות קודם לכן נרצח ראגב אבו חמאד, בן 30, מול נקודת המשטרה בשכונת רמת אשכול בלוד. בחמישי נורה למוות בזרזיר פתחי שאהין, בן 33 מטמרה.

על רקע כל אלה, השר לביטחון הפנים עמר בר-לב אמר הבוקר באולפן ynet כי "אין לי ויכוח, בוודאי לא על המספרים. אני בוחן גם מספרים אחרים. אם אני משווה לששת החודשים הקודמים בשנה שעברה, מספר תפיסות כלי הנשק, מספר כתבי האישום ומספר המעצרים - כל הדברים האלו קורים".
לדברי בר-לב, "לשנות את המצב לגמרי בתוך שנה זה מאוד קשה, זו משימה כמעט בלתי-אפשרית. אבל האם אנו בכיוון הנכון? כן. האם המאבק ארוך? כן. האם יש לא מעט עליות וירידות? כן. צריך סבלנות ועשינו די הרבה דברים שמוכיחים שאנחנו ומשטרת ישראל בכיוון נכון, גם עם הקשיים שיש לאורך הדרך.
"סוף השבוע האחרון היה קשה מאוד מבחינת מדינת ישראל, משטרת ישראל וערביי ישראל. אנו נמשיך במאבק ולא נפסיק. זה לא שזו משימה בלתי אפשרית, אנו בדרך הנכונה. ראשי רשויות ערבים אומרים לי 'אל תפסיקו, אתם עושים דברים שלא עשו הרבה שנים'. זה נותן לי תמיכה שאנו בכיוון הנכון והתהליך ארוך אחרי הזנחה של כל-כך הרבה שנים".