שלף אקדח וחיסל את המחבל: "מנע פיגוע גדול"

מחבל ניסה להיכנס ביום שישי בצהריים לרכב ישראלי בחווארה, ונורה בידי קצין צה"ל שנסע במכונית. בהמשך דקר את הלוחם מצוות מג"ב שהגיע למקום, ניסה לחטוף נשק מקצין - ולבסוף חוסל. רב-פקד ח', מפקד הפלוגה במג"ב שתועד מתעמת איתו ויורה בו באקדח אחרי שנשקו נפל על הרצפה, שחזר את התקרית בפני מפקד מג"ב: "ברגע החלטתי, תוך כדי מאבק, שאני שולף את האקדח ומנטרל אותו". מפקד מג"ב אמר כי פעל בגבורה: "כשהבין שיש סכנה הוא מנע פיגוע גדול".

נחשף מפקד יחידה 840 האיראנית

עמד מאחורי הניסיון הכושל לחיסול אנשי עסקים ישראלים בקולומביה, היה מעורב בפרשת המטוס האיראני שהוחרם בארגנטינה: כתבה מקיפה באתר אמריקני בספרדית חשפה את זהות מפקד השלוחה הסורית של יחידה 840 המוכוונת על ידי כוח קודס. "ארגוני ביון במערב עוקבים אחריו מקרוב", נכתב שם.

3 ימים במקלט, בלי אוכל ומים

תושב לוד כבן 50 נעצר בחשד שחטף שני נערים שוהים בלתי חוקיים, וכלא אותם במקלט בעיר. היום הם הצליחו לחייג 100 מהטלפון של החשוד, וכך אותר מיקומם, והמשטרה חילצה אותם: "פרשה מזעזעת". תיעוד מהפריצה למקלט שבו נכלאו.

חתן נפצע קשה בניסיון חיסול: "ירו בו 15 פעם"

כלתו של עאהד אלסאנע בן ה-26 הגיעה לבקרו בבית החולים, אחרי שנפצע קשה מירי לעבר שיירת חתונה בנגב. "חלק היו רעולי פנים וחלק לא. הם לא אמרו כלום, פשוט ירו", שחזר אחיו שהסיע אותו - וציין כי אחד היורים הוא קרוב של אישה שנרצחה לפני חודשיים: "טענו שהוא הרוצח, זו טעות נוראית".


תאילנד: נכלא ישראלי שנעצר כשבתיקו 55 כדורי רובה

גל שמואל פרג'ון, שוטר מג"ב לשעבר, נעצר באוקטובר האחרון אחרי שבמזוודה שלו נמצאו שתי מחסניות של כדורים. מאחורי הקלעים ניהלה ישראל מאמצים לשחררו ולגרשו מתאילנד, אולם בית המשפט החמיר איתו - וגזר עליו שנה וחצי בכלא. הוא מתכוון לערער.

יוצרות פארחה: "אנחנו תחת מתקפה קשה מצד ישראל"

בהצהרה שפורסמה בעמוד האינסטגרם של הסרט, היוצרת והמפיקות הגיבו לסערה שעורר בימים האחרונים בארץ ובעולם - לאחר החשיפה ב-ynet כי יועלה לנטפליקס. "הניסיונות להשתיק את הקולות של היוצרות הערביות הם פגיעה באנושיות שלנו ומנוגדים לחופש הביטוי", כתבו.

זהו המפציץ הגרעיני החדש של צבא ארה"ב

עלותו של כל מפציץ B-21 "ריידר" צפויה להגיע ל-750 מיליון דולר. בנורת'רופ גרומן, יצרנית המטוס, התגאו בשיפורים בטכנולוגיה ובתחזוקה. חיל האוויר האמריקני צפוי להצטייד בכ-100 מטוסים מדגם זה.

מתפללים לשלומו של פלה

בברזיל דיווחו כי גופו של אגדת העבר, שמתמודד עם סרטן המעי, הפסיק להגיב לטיפולים כימותרפיים ופלה יעבור כעת להליך פליאטיבי, שמיועד להקל על סבלו. כוכב צרפת קיליאן אמבאפה צייץ: "התפללו עבור המלך".

ברזיל הפסידה לראשונה, דרום קוריאה ושווייץ עלו

הפייבוריטית לזכייה במונדיאל, ברזיל, הפסידה לראשונה בטורניר, 1:0 מול קמרון (צפו בתקציר). למרות זאת, ברזיל עלתה מהמקום הראשון בבית המוקדם ואחריה דורגה שווייץ, שניצחה 2:3 את סרביה במשחק נהדר (צפו בתקציר). אורוגוואי ניצחה אמנם את גאנה 0:2 (צפו בתקציר) אבל דרום קוריאה הבקיעה בדקה ה-91 מול פורטוגל, גברה עליה 1:2 והדיחה את הנבחרת הדרום אמריקנית מהמונדיאל (צפו בתקציר). עכשיו בדיווח חי: הולנד ביתרון על ארצות הברית, במשחק הראשון של שמינית הגמר.