"עשו הכל כדי להביא את הגופה - השתקם לי האמון בצה"ל", סיפרה אמש (שלישי) סתיו דדו, אשתו של רס"ב זיו דדו ז"ל, שנפל ב-7 באוקטובר בדרכו למוצב בכיסופים, וגופתו הושבה לישראל לאחר שנחטפה לעזה. רס"ב דדו היה בן 36 במותו, ושירת כמנהל עבודה לוגיסטי בגדוד 51 של חטיבת גולני.

אמש הותר לפרסום כי צה"ל חילץ מאזור ג'באליה ברצועה את גופתו, יחד עם גופתה של עדן זכריה (27) מראשון לציון שנחטפה מהמסיבה ברעים. בפעילות נפלו הלוחמים רס"ר במיל' גל מאיר איזנקוט ורס"ר במיל' איל מאיר ברקוביץ', ונפצעו לוחמים נוספים.
רס"ב דדו היה בן 36 במותו, ושירת כמנהל עבודה לוגיסטי בגדוד 51 של חטיבת גולני. הלווייתו תיערך ביום חמישי בשעה 11:00 בבית העלמין הצבאי בחולון.
2 צפייה בגלריה
ניר בן דוד אבא של סתיו דדו אשתו של זיו דדו בביתם
ניר בן דוד אבא של סתיו דדו אשתו של זיו דדו בביתם
סתיו ואביה עם תמונתו של זיו ז"ל
(צילום: מאיר תורג'מן)
2 צפייה בגלריה
רס"ב זיו דדו ז"ל
רס"ב זיו דדו ז"ל
סתיו, זיו ומיה דדו
סתיו סיפרה כי "היום באו ואמרו לנו שהגופה נמצאה כחלק ממבצע וחילצו אותה. מאז מה שקרה ב-7 באוקטובר אבד לי האמון במדינה ובצה"ל, כי בסופו של דבר זיו הוקפץ לבסיס שהותקף. הוא הלך לתופת מבלי שידע. לא היה לו סיכוי להגיע, הוא הותקל בדרך. היום ראיתי שעשו הכל כדי להביא את הגופה שלו שיהיה לנו קבר לבכות עליו, אז השתקם לי מעט האמון בצה"ל".
ב-25 באוקטובר נערכה הלווייתו הראשונה של רס"ב דדו בבית העלמין הצבאי בחולון, לאחר שהוגדר נעדר במשך 17 ימים, וכעת תיערך הלוויה נוספת ביום חמישי בשעה 11:00. "התחושה מעורבת, מצד אחת הקלה שזיו הגיע לקבר ישראל כמו שמגיע לו, אבל מצד שני קשה. איבדתי את בעלי וזה סופי", אמרה סתיו.
בני הזוג הכירו בשירותם הצבאי בחטיבת גולני, אז שירתה סתיו כקצינת לוגיסטיקה. "הוא היה כל העולם שלי, אהבת חיי. מיה איבדה את אבא שלה בגיל כל כך צעיר. חייבים למוטט את החמאס, אני לא רוצה שהמוות שלו יהיה לשווא. הוא נתן את החיים שלו למדינה. מגיע לנו שלא יהיה יותר חמאס".
ב-7 באוקטובר, כך סיפרה בזמנו ל-mynet, "היינו בבית ברחובות עם מיה הילדה שלנו כשב-6:30 היו אזעקות. התעוררתי - זיו היה כבר ער עם מיה - ונכנסנו לממ"ד". בשעה 7:35 הוא כבר הוקפץ על ידי המג"ד שלו למוצב בכיסופים. לדברי רעייתו, "ב-7:38 הוא יצא עם הרכב. זיו ממש מיהר, הוא היה עם עיניים בורקות כאלה של: 'הנה יש מבצע, בשביל זה אני משרת'. הוא היה מבסוט".
פורסם לראשונה: 22:38, 12.12.23