רצף אירועי האלימות ברחובות הערים לא נפסק: אחרי יממה שבמהלכה נרצחו חמישה בני אדם, גבר בן 31 נהרג הבוקר (חמישי) בפיצוץ בנתניה. נבדק חשד שמדובר בחיסול על רקע פלילי.
הגבר רכב על אופנוע בשדרות בן צבי בשכונת אגמים בעיר, כשאירע פיצוץ עז וחלקי האופנוע התפזרו לכל עבר. המשטרה מסרה כי פתחה בחקירת האירוע ובסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים לבחינת הרקע והנסיבות למקרה.
3 צפייה בגלריה
זירת החיסול בנתניה
זירת החיסול בנתניה
זירת החיסול בנתניה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
3 צפייה בגלריה
זירת החיסול בנתניה
זירת החיסול בנתניה
(צילום: יאיר שגיא)
הדיווח על הפיצוץ התקבל בשעה 9:44 במוקד מד"א במרחב שרון, חובשים ופרמדיקים קבעו את מותו של הגבר. חובש מד"א סאלח חטיב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מפורק ובסמוך אליו שכב גבר שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית קשה מאוד, ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו במקום".
אתמול נורה למוות רסלאן סואעד, צעיר בן 25, ברכבו בעיר שפרעם שבגליל. מותו נקבע במקום. המשטרה מסרה כי היא פתחה בחקירת הירי, וכי "הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים". כמה שעות לפני הרצח בשפרעם, צעיר בשנות ה-20 לחייו נרצח ביריות בתל שבע, ואדם נוסף שהיה לצידו נפצע באורח קשה. הירי היה לא רחוק מתחנת המשטרה ביישוב. ארבעה בני אדם נעצרו בחשד למעורבות ברצח, שלפי החשד הגיע על רקע סכסוך בין משפחתו של ראש המועצה לשעבר לבין משפחתו של אחד המועמדים לראשות המועצה.
בשעות הבוקר אתמול נורה למוות גם מוחמד נאטור, תושב קלנסווה, בעת שנהג ברכב בכביש 5614 סמוך לעיר. אדם נוסף נפצע באורח בינוני - ככל הנראה כתוצאה מכדור תועה. אדם אחר שנקלע לזירה וניסה לסייע לגבר שנרצח, נורה אף הוא ונפצע באורח קל. בזירה נמצאו 13 קליעים. לפי החשד הרקע לירי הוא סכסוך בין עבריינים. לא הרחק מהזירה נמצא רכב שעלה באש, ולפי החשד מדובר ברכב של מבצעי הירי.
3 צפייה בגלריה
זירת אירוע האלימות בשפרעם
זירת אירוע האלימות בשפרעם
זירת הרצח בשפרעם, אתמול
שלשום נרצח ביריות בנצרת סאהר נתפי (25), בעת שהיה ליד אשתו וילדיו, שנפצעו באורח בינוני וקל. "חפים מפשע נרצחים והפושעים והרוצחים נשארים חופשיים וממשיכים לרצוח עוד ועוד", אמר אחד מחבריו של נתפי. "הקורבן היה אדם מצוין, גם אם הוא היה מסוכסך על רקע של שטויות, זה לא אומר שצריך לרצוח אותו". באותו היום נדקר למוות בחולון גבר כבן 50 ברחוב קדושי קהיר. הרקע לדקירה הוא פלילי, וזה הרצח השלישי שאירע בעיר בשבוע האחרון.
יומיים קודם לכן נרצח ליאור גרינברג בן 48 בחולון, בעת שהיה בכניסה לבניין ברחוב נעמי שמר בעיר. בתיעוד הרצח שנתפס במצלמות אבטחה, ניתן לראות כי גרינברג הספיק להסתובב לעבר אחד המתנקשים ולהביט בו - ואז נורו לעברו כמה כדורים מאקדח. בהמשך הגיח מתנקש אחר, שווידא הריגה בגרינברג שכבר שכב על הרצפה. גם הרקע לרצח הזה הוא פלילי.
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל אדום.