4 צפייה בגלריה
זירת הרצח סמוך לקלנסווה
זירת הרצח סמוך לקלנסווה
מימין: רכב המתנקשים. משמאל: זירת הרצח סמוך לקלנסווה
כלי רכב מתפוצצים לאור יום, עבריינים יורים בעבריינים בכבישים, אזרחים נפגעים - והמשטרה לא משתלטת. מוחמד נאטור, תושב קלנסווה, נורה למוות הבוקר (יום רביעי) בכביש 5614 ליד העיר שבשרון, ואדם נוסף נפצע באורח בינוני - ככל הנראה כתוצאה מכדור תועה. אדם נוסף שנקלע לזירה וניסה לסייע לגבר שנרצח, נורה אף הוא ונפצע באורח קל. בזירה נמצאו 13 קליעים. לפי החשד הרקע לירי, גם הפעם, הוא סכסוך בין עבריינים. לא הרחק מהזירה נמצא רכב שעלה באש, ולפי החשד מדובר ברכב של מבצעי הירי.
מהמשטרה נמסר בהתייחס לחיסול בשרון כי "שוטרי תחנת טייבה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 101 על ירי בצומת המשתלה ליד קלנסווה, שבמהלכו נורה נהג רכב. מותו של הנהג נקבע במקום, ושני נפגעים נוספים פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא. המשטרה סורקת אחר מבצעי העבירה ואוספת ממצאים פורנזיים בזירה לבחינת הרקע והנסיבות".
4 צפייה בגלריה
מוחמד נאטור
מוחמד נאטור
מוחמד נאטור

4 צפייה בגלריה
זירת הרצח סמוך לקלנסווה
זירת הרצח סמוך לקלנסווה
זירת הרצח סמוך לקלנסווה
4 צפייה בגלריה
סאהר נתפי
סאהר נתפי
סאהר נתפי וזירת הרצח בנצרת
מדובר ברצח שלישי בתוך יממה אחת בלבד, אחרי שאמש נדקר למוות גבר ברחוב קדושי קהיר בחולון - ובנצרת נרצח ביריות סאהר נתפי (25), בעת שהיה ליד אשתו וילדיו. גם הרציחות האלה התבצעו על רקע מלחמה של ממש בין ארגוני פשע וכנופיות ברחבי הארץ, כשביום שני למשל נרצח צעיר בפיצוץ רכב בקריית ביאליק - זמן קצר אחרי שאדם אחר ניצל מניסיון חיסול בטירת כרמל. באותו לילה נרצח בן 31 בכביש המרכזי בוואדי ערה.
למעשה, מקרה הרצח בחולון הוא השלישי בעיר מאז יום רביעי בשבוע שעבר. ביום שישי נדקר למוות בחולון צעיר בן 22, גם כן על רקע פלילי. גם המקרה הזה אירע ברחוב קדושי קהיר בעיר. יומיים קודם לכן נרצח ליאור גרינברג בן 48 בחולון, בעת שהיה בכניסה לבניין ברחוב נעמי שמר בעיר. בתיעוד הרצח שנתפס במצלמות אבטחה, ניתן לראות כי גרינברג הספיק להסתובב לעבר אחד המתנקשים ולהביט בו - ואז נורו לעברו כמה כדורים מאקדח. בהמשך הגיח מתנקש אחר, שווידא הריגה בגרינברג שכבר שכב על הרצפה.