שני תושבי נצרת, כאלד סעדי בן ה-28 ואחיו עלי סעדי בן ה-31, נורו הבוקר (שישי) למוות בביתם בעיר. חמישה מתנקשים דפקו על דלת הבית והזדהו כ"משטרה". האמא פתחה את הדלת, והמתנקשים נכנסו וירו באחים מטווח אפס. בפתח הכתבה - תיעוד של המתנקשים צועדים ברחוב בנצרת בדרך אל הרצח.
3 צפייה בגלריה
עלי וכאלד סעדי
עלי וכאלד סעדי
כאלד ועלי סעדי. 14 נרצחים בסכסוך אחד
3 צפייה בגלריה
תיעוד של הרוצחים בנצרת לפי הרצח של עלי וכאלד סעדי
תיעוד של הרוצחים בנצרת לפי הרצח של עלי וכאלד סעדי
שניים מהמתנקשים צועדים חמושים ברחוב, כפי שתועדו במצלמות אבטחה
האחים הובאו לבית החולים האנגלי במצב אנוש, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותם. הרקע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים - ועל פי החשד מדובר ברצח כפול. עשרה בני אדם נרצחו בחברה הערבית מתחילת השנה.
אחד הנרצחים ריצה בעבר מאסר על עבירות נשק ואלימות, ושניהם מזוהים עם ארגון הפשע של משפחת בכרי - שמסוכסך עם ארגון הפשע של משפחת חרירי. 14 בני אדם נרצחו במסגרת הסכסוך בתוך שנה וארבעה חודשים. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיע כי יבקר בצהריים בזירה.
3 צפייה בגלריה
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בביקור במחוז דרום של המשטרה
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בביקור במחוז דרום של המשטרה
יבקר בזירת הרצח בנצרת. השר בן גביר
(צילום: חיים הורנשטיין)
לפני כחודש נורה למוות אשרף משעל, בן 32 מנצרת, בעירו. הרצח אירע שעה קלה לאחר שבריאיון לאולפן ynet אמר דובר המשטרה אלי לוי כי "הרוח הגבית שהביא איתו בן גביר יוצרת הרתעה". השר החדש בן גביר היה באותה עת בסיור בבאר שבע.
בדצמבר אב ובנו הפעוט נורו למוות בנצרת כשהיו במכוניתם, כמה ימים אחר כך אירע רצח בחיפה, שבוע לאחר מכן נרצח צעיר בכפר קרע, ולפני כחודש נורה למוות שרבל עזאם, תושב אעבלין שבגליל התחתון, בזמן שהיה ברכבו בכניסה ליישוב.