עדי מזרחי (23), החשוד שדקר למוות את יורי וולקוב במעבר חצייה בחולון, שותק בחקירה ולא משתף פעולה עם החוקרים. בשלב זה החוקרים של ימ"ר תל אביב בודקים את הטלפון הנייד שלו במטרה לאתר ולשחזר הודעות טקסט והודעות קוליות ששלח ומחק לאחר הרצח.
לחוקרים אין את כלי הרצח ביד אלא רק את האופנוע שאיתו היה בזירה ואחר כך ניסה להעלים מביתו באמצעות אחד מחבריו. החבר, עבריין אחר, נעצר לאחר שהגיע לקחת את האופנוע מביתו של מזרחי בחולון.
3 צפייה בגלריה
עדי מזרחי
עדי מזרחי
נאשם ברצח בנסיבות מחמירות. מזרחי בבית המשפט, אתמול
(צילום: מוטי קמחי)
3 צפייה בגלריה
עדי מזרחי
עדי מזרחי
עדי מזרחי
בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול את מעצרו של מזרחי בשישה ימים. בדיון פורטו החשדות המיוחסים לו: המתה בקלות דעת, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי משפט וסיוע לאחר מעשה לפשע. המשטרה ביקשה לקיים את הדיון בדלתיים סגורות, אך השופטת סירבה לכך.
בעקבות ביקורת על המשטרה שונו הסעיפים וקצין משטרה עדכן כי לחשוד מיוחסת עבירת רצח בנסיבות מחמירות. במשטרת מחוז תל אביב אמרו: "למען הסר ספק, בקשת המעצר בדיון הארכת המעצר בבית משפט השלום בתל אביב בעניין החשוד ברצח יורי וולקוב היא בגין עבירת רצח ולא המתה בקלות דעת".
נציג המשטרה אמר בדיון כי "ישנן מספיק ראיות כדי לעצור את החשוד בשלב הזה". אחד החשודים בסיוע לאחר מעשה, שכבר שוחרר ממעצר, סיפר כי החשוד התוודה בפניו שרצח וביקש שיסייע לו להעלים את הקטנוע.

מזרחי, עבריין מוכר למשטרה, נעצר שלשום על ידי בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, אחרי המתנה במשך כמה שעות מחוץ לבית שבו שהה ברחוב יוטבתה בחולון. עימו נעצרו חשודים בסיוע. הבלשים הותקפו על ידי כלב שנשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל עד בינוני. בעקבות כך נאלצו השוטרים לירות בכלב ולהרוג אותו. בתיעוד מהזירה נשמע אחד העצורים צועק "לא" אחרי הירי בכלב, שממנו נפגעה באורח קל אישה שנכחה במקום.
וולקוב ורעייתו לנה הלכו לראות דירה ביום רביעי בחולון, המתינו במעבר חצייה ברחוב אילת - ובאור ירוק החלו לחצות. רוכב קטנוע חתך אותם באור אדום וכמעט פגע בהם - והאישה הספיקה לצלם אותו. רוכב הקטנוע ראה את האישה מצלמת, חזר אליה ודרש ממנה: "תביאי מה שצילמת". וולקוב ביקש ממנו להמשיך לנסוע - ונדקר בחזהו על ידי הרוכב. מותו נקבע בבית החולים וולפסון בעיר.
3 צפייה בגלריה
המנוח, יורי וולקוב, וזירת הרצח בחולון
המנוח, יורי וולקוב, וזירת הרצח בחולון
המנוח, יורי וולקוב, וזירת הרצח בחולון
(צילום: טל שחר, מתוך פייסבוק)
דריה וולקוב, בתו של המנוח, אמרה אתמול לאחר הדיון כי "הכול נורא קשה, קשה לנו. אני עומדת בזה ואמשיך לעמוד על שלי כדי שהבן אדם הזה ייכנס לכלא". היא סיפרה כי התחושות בבית לא קלות, אך היא מתעקשת שתיאבק בחשוד: "אמא שלי שבורה בבית, היא נשברה. כל המשפחה שלי לא מסוגלת לדבר ולעמוד מול המצלמות, וגם לי מאוד קשה, ואני מניחה שכולכם מבינים כרגע את מצבנו. אנחנו גם לא מאמינים למה שקרה באותו אירוע".
שלשום התברר כי החשוד בדקירת וולקוב הורשע השנה בדרישת נכס באיומים במסגרת הסדר טיעון מקל, אך מבלי שגובשה הסכמה בעניין העונש שייגזר עליו בין סנגורו לפרקליטות. השופט קבע כי יש לגזור עליו עבודות שירות ומאסר על תנאי בלבד בטענה שהודה במעשה וקיבל אחריות עליו.