1 צפייה בגלריה
דנה כשדי יאיר נתניהו
דנה כשדי יאיר נתניהו
דנה כשדי ויאיר נתניהו
(צילום: אבי מועלם, EPA)
השופט רונן פלג היה אמור לדון מחר (יום רביעי) בבית המשפט השלום בכפר סבא בתביעת לשון הרע שהגישה דנה כשדי נגד יאיר נתניהו. עם זאת, בנו של ראש הממשלה המיועד הודיע כי הוא חולה - והדיון, שהיה אמור להתקיים בין 08:30 עד 16:00 אחר הצהריים, שוב נדחה.
זו, אגב, לא הפעם הראשונה: בעבר כבר טען נתניהו הבן כי הוא חולה והדיון לא התקיים. בפעם אחרת הוא לא התייצב לדיון מכיוון שהיה בארצות הברית, ובמקרה אחר הדיון נדחה מכיוון שסנגורו לא הצליח להגיע לבית משפט בגלל שלג.
בהתחלה החליט השופט פלג לחייב את נתניהו בפסק דין לשלם כחצי מיליון שקלים, מכיוון שלא הגיש כתב הגנה. נתניהו טען שלא קיבל את כתב התביעה ולבסוף הגיש כתב הגנה, ופסק הדין בוטל. אז החלו ההליכים המשפטיים בתיק, אך הדיונים בו מתעכבים כאמור שוב ושוב.

כשדי, שהייתה פעילה בכחול לבן לקראת הבחירות לכנסת ה-23, הגישה את התביעה נגד נתניהו בחודש אוגוסט 2020. היא טענה כי נתניהו ניצל צילום שגרתי שלה עם שר הביטחון בני גנץ כדי לייצר רמיזות בוטות לכך שהניהלו קשר רומנטי ומיני. בכתב התביעה נכתב: "התובעת הוצגה על ידי הנתבע, שאינו מכיר אותה, כבחורה קלה דעת ומופקרת, כמי שהיא עוד אחת ברשימת כיבושיו של גנץ, כמובן ללא כל בירור עמה, ללא הכרות איתה ובלי שיש בדברים ולו קורטוב אמת".
עו"ד רון לוונטל, המייצג את כשדי, מסר: "מדהים איך כשיאיר נתניהו משמיץ אחרים ללא חשבון הוא מרגיש טוב, וכשמגיע מועד הדיון בתביעה שהם נאלצים להגיש, הוא חולה. אותו רופא, אותו אבחון, תמיד יום לפני. הפצת דיבה היא אכן מחלה מדבקת".