1 צפייה בגלריה
"הוא רוצה להגיע". שי אביטל החשוד בעבירות מין ב-26 נשים
"הוא רוצה להגיע". שי אביטל החשוד בעבירות מין ב-26 נשים
"הוא רוצה להגיע". שי אביטל החשוד בעבירות מין ב-26 נשים
(צילום: ענת מוסברג)
עורך הדין שרון נהרי, פרקליטו של סוכן הדוגמניות שי אביטל החשוד בעבירות מין ב-26 נשים, אמר הבוקר (רביעי) בריאיון לאולפן ynet כי הוא מעוניין לחזור לארץ כדי להיחקר, "רק שכל פעם זה נעצר מסיבות אחרות ושונות". לדבריו, "הוא יגיע לארץ, הוא רוצה לבוא. הוא רוצה להגיע יותר ממני. שוחחתי איתו בימים האחרונים".
הוא התייחס לפרסום ב-ynet ולפיו התבקש אביטל שלא להגיע יותר לבית חב"ד בבודפשט, שם הוא שוהה בתקופה האחרונה. "לא נודע לי על פרסום של גירוש מבית חב"ד, אז אני לא יודע מה להגיד לך", אמר עו"ד נהרי. אביטל מדלג בין מדינות כבר מספר שבועות, ולאחרונה מצא את מקום מושבו בבודפשט. הוא זומן לחקירה ב-3 באוקטובר, לפני יותר מחודשיים, ומאז לא חזר לארץ. כבר באמצע חודש אוקטובר טענו עורכי דינו כי "ישוב לארץ בימים הקרובים", אך הדבר כאמור לא קרה.

עורך הדין ציין: "הוא טוען שהוא בהחלט רוצה להגיע לישראל ולחזור לישראל. אני חייב לומר שבלי להיכנס לגוף העניין כי לא את ולא אני בדיוק יודעים מה היה או לא היה, הוא מכחיש את הטענות. נערך לו משפט שדה. היו מספר פעמים שהוא כמעט עלה למטוס לישראל ומי שעצר את זה זה אותם גורמים שלצרי הרב צריך לסמוך על הגורמים האלה שהוא מגיע לחקירה".
לדבריו, תחושתו של אביטל היא שהחקירה נגדו "זוהמה". "הוא עדיין מאמין במערכת, אבל ללכת עם מתלוננות לתחנת משטרה ויד ביד לזהם את העדויות, פרסומים עם שלטים נגדו לא משנה שהעסק שלו נסגר והכל. להגיע ככה כאשר ההרגשה היא שהכול כבר הוחלט וזוהם זה קשה מאוד. זה פשוט פסול מה שעשו וגורם לעיוות דין חמור".
- יש לו עדיין תנאים כדי להגיע בעצם לישראל? כאן זה נופל? "אף פעם הוא לא ביקש תנאים אנחנו בתור עורכי דין פנינו למשטרה ואמרנו להם שהוא יהיה מספר שבועות בחו"ל, הוא יצא לפני - הוא לא ברח. אנחנו רוצים להגיע אם אפשר להגיע במקום שיעצרו אותו הרי הוא קורא בעיתונות ובתקשורת כל עדות ועדות מפורסמת, במקום שיעצרו אותו - יגיע יפקיד ערבויות ישהה במעצר בית מלא וייחקר לא צריך לעצור אותו. זה מה שביקשנו. הוא רוצה להגיע בלי קשר. הוא יודע שיעצרו אותו. אנחנו מאמינים שבית משפט ישחרר אותו תוך יום יומיים".
- שי אביטל יגיע בשבועות הקרובים לישראל? "כן, זה הרצון שלו וזה כל פעם נדחה מכל מיני טעמים שונים שלא אכנס אליהם, אסטרטגיה שונה, ייעוץ משפטי, קורונה, כל מיני עניינים. לא בגלל שהוא לא רוצה להגיע אחרת הייתי אומר לך את זה וזהו".