מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר הערב (רביעי) בנאום שנשא ערב הרמדאן כי ארגונו לא מתכוון להתייחס לפיגוע שהתרחש בצומת מגידו, ולמחבל שחצה מלבנון. "זה אירוע שעשה הרבה בלבול בקרב האויב בכל הרמות וזה אירוע שגרר הרבה פרשנויות. הרבה תהו מדוע חיזבאללה שתק ולא הגיב, לא לקח אחריות ולא הכחיש. השקט והעמימות שלנו משרתים את המטרות שלנו ומשאירים את האויב בערפל, גם אם יש לנו מידע זה לא אומר שנפרסם אותו", אמר נסראללה.
לדבריו, "השקט הוא חלק מהמערכה הפוליטית פסיכולוגית שלנו עם האויב. שהם יעשו את הבדיקות שלהם ויגיעו לאיזה מסקנה שירצו, האם נכנס מלבנון או מי הוא. אנחנו לא מפחדים. יש לפעמים אירועים שאנחנו לא נגיב עליהם, זה חלק מהעניין".
נסראללה התייחס גם לביקורו של שר הביטחון יואב גלנט בגבול הצפון אחרי הפיגוע, שם איים גלנט כי "נכה במי שאחראי לפיגוע": "אני אומר לשר הביטחון תעשה מה שאתה רוצה. הישראלים אמרו, וצדקו, שאם לחיזבאללה יש קשר לאירוע והוא זה ששלח אותו אז חיזבאללה לא חושש מעימות והוא מוכן. לכן האיום הזה חסר כל טעם ולא מוסיף ולא גורע".

1 צפייה בגלריה
יואב גלנט והרצי הלוי בסיור בגליל
יואב גלנט והרצי הלוי בסיור בגליל
"נכה במי שאחראי לפיגוע"
(צילום: אביהו שפירא)
בעוד שלא ברור אם לחיזבאללה יש קשר לפיגוע, צה"ל הודיע לפני כשבוע כי המחבל שחדר מלבנון הטמין מטען חבלה שדומה למטען מדגם שבו עושה שימוש חיזבאללה. המטען התפוצץ ביום שני בשולי כביש 65, וגרם לפציעתו הקשה של האזרח הישראלי שרף אלדין בן ה-21, תושב הכפר סאלם.
מנהיג חיזבאללה טען עוד כי "האויב מבין שפתיחת מלחמה מול לבנון עלולה להוביל למלחמה כלל אזורית. מה שהאויב מאיים עלינו בו עשוי להיות מה שיביא לסוף שלו. חיזבאללה עומד על התחייבותו. כל תוקפנות ישראלית נגד לבנון, צבאית או ביטחונית, ופגיעה בכל לבנוני או פלסטיני על אדמת לבנון, תיענה בתגובה מיידית ונחרצת של חיזבאללה וזה דבר שעל ישראל להבין".
בנאומיו האחרונים איים נסראללה על ישראל, ואמר בתחילת החודש כי מה שקורה הוא "תחילת הסוף שלה". שבועיים לפני כן הוא טען כי "ישראל חוששת ממלחמת אזרחים, יש לראשונה התארגנויות של הגירה".