3 צפייה בגלריה
עמוד הטוויטר של יאיר נתניהו
עמוד הטוויטר של יאיר נתניהו
אפס ציוצים מאז 28 במרץ
(צילום: מתון טוויטר)
הוא אחד הצייצנים הבולטים בישראל, ורק לאחרונה כמה מהציוצים שלו גרמו לסערות לא קטנות, גם מעבר לים. אבל ב-11 הימים האחרונים בנו של ראש הממשלה לא פרסם בעמוד הטוויטר שלו אף לא ציוץ אחד, וגם לא ריטווט אף ציוץ.
ב-28 במרץ, היום האחרון שבו צייץ יאיר נתניהו בטוויטר, הוא שיתף 70 ציוצים וצייץ עוד שבעה בעצמו. יממה לפני כן צייץ שש פעמים, לצד עוד 50 ריטווטים. ב-26 במרץ, היום שבו אביו פיטר את שר הביטחון יואב גלנט, מספר הריטווטים שלו הגיע ל-86. ומאז? כלום.
3 צפייה בגלריה
 יאיר נתניהו בדיון בביהמ"ש השלום כפ"ס
 יאיר נתניהו בדיון בביהמ"ש השלום כפ"ס
יאיר נתניהו. על השהיית פיטורי גלנט הוא עדיין לא הגיב
(צילום: יאיר שגיא)
בפייסבוק אמנם נתניהו הבן עדיין פעיל בשמו, אבל מספר השיתופים שלו בטל בשישים ביחס למספרים מטוויטר. אתמול הוא שיתף שישה פוסטים בפייסבוק, ובשבוע שלפני כן לא שיתף אף פוסט.
הדממה בעמוד הטוויטר של יאיר נתניהו החלה כמעט במקביל להחלטת בית משפט השלום בתל אביב מה-29 במרץ, שלפיה עליו לפצות את חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר ב-40 אלף שקלים בגין לשון הרע. יאיר נתניהו טען כי השופט "הכפיש" אותו והוסיף "פסק הדין הוא נדבך נוסף כחלק מהרדיפה המשפטית נגדי ונגד בני משפחתי. מאז שהייתי בן חמש אני מתמודד מול מערכת תעמולה ורצח אופי נגדי ונגד משפחתי, שאיש במדינה לא ידע כמוה".
3 צפייה בגלריה
הציוץ ששיתף נתניהו הבן
הציוץ ששיתף נתניהו הבן
הציוץ ששיתף נתניהו הבן
ב-25 במרץ, לפני פיטורי גלנט ותגובת ראש הממשלה להצהרת שר הביטחון, כתב נתניהו הבן בטוויטר: "מה שגלנט עשה זה בעצם ריסוק הדמוקרטיה הישראלית! הוא קבע שכמה מאות מילואימניקים שמאלנים יכולים לבטל את פתקי ההצבעה בבחירות של 2.6 מיליון אזרחים!". לאחר מכן הודיעה לשכת ראש הממשלה על השהיית הפיטורים, לכך יאיר נתניהו כבר לא הגיב.
שעות לפני הציוץ נגד גלנט שיתף יאיר נתניהו ציוץ שמהדהד תיאורית קונספירציה לפיה "מחלקת המדינה האמריקנית עומדת מאחורי המחאות בארץ במטרה להפיל את נתניהו, כנראה מטעם איראן". מחלקת המדינה דחתה את הטענה הזו, וב-29 במרץ - היום שבו יאיר נתניהו הפסיק לצייץ - סגן דובר מחלקת המדינה אמר כי "הרעיון שאנחנו עומדים מאחורי זה שקרי באופן מוחלט".