2 צפייה בגלריה
משטרת ישראל סיכלה הלילה בלכיש התארגנות עבריינים לפגע
משטרת ישראל סיכלה הלילה בלכיש התארגנות עבריינים לפגע
הנשק והציוד שנתפס ברשות העבריין
(צילום: דוברות המשטרה)
המשטרה סיכלה הלילה (בין שבת לראשון) חיסול באזור הדרום, ועצרה חשוד מארגונו של שלום דומרני כשברשותו אקדח טעון, שכפ"ץ ומכשירים ניידים. החשוד, תושב אשקלון כבן 30, כך לפי החשד, תכנן להוציא פיגוע פלילי בטווח זמן מיידי בדמות חיסול עבריין מארגון אויב. המשטרה מסרה כי צפויים מעצרים נוספים.
החשוד נעצר כאמור בשעות הלילה, לאחר חקירה סמויה שהתנהלה לאורך השבועות האחרונים במסגרת מאבקה של המשטרה בארגוני הפשיעה בדרום. החשוד יובא היום בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרו.
2 צפייה בגלריה
שלום דומרני
שלום דומרני
שלום דומרני
(צילום: הרצל יוסף)
בחודש שעבר חוסל העבריין בני שלמה (42), שהיה בעבר שותף בארגונו של דומרני, עד שבין השניים פרץ סכסוך שבעקבותיו הפכו ליריבים מרים. שלמה נורה למוות בתחנת דלק בדרך השבעה ליד היישוב אזור.
בנו של דומרני, ניסים, המכונה "נינה", נפצע באורח קשה במרץ האחרון לאחר שנורה שש פעמים במהלך ניסיון התנקשות באשקלון. עקב הפציעות שספג, הוא נותר משותק בשתי רגליו ובידו הימנית. דומרני הבן השתחרר מהכלא בסוף 2019 אחרי שריצה שתי שנות מאסר בגין עבירות של סחיטה באיומים. לאחר שחרורו, ובזמן שאביו היה במאסר, הוא לא הצליח לבסס את מעמדו ולמלא את מקומו ב"אימפריית הפשע" המשפחתית, ועבריינים אחרים, בהם שלמה, השתלטו על הטריטוריה של משפחת דומרני.
בחודש מאי הוגש כתב אישום נגד שלושה חברים בארגונו של שלמה ובכנופיה הקווקזית בגין ניסיון הרצח של ניסים, כאשר שני הארגונים חברו יחד במסגרת סכסוכם עם דומרני האב.