"היא רוצה חמישה גברים שיהפכו אותה לזנזונת, לשפחת מין אמיתית": כך נשמע אומר יהודה משי זהב, יו"ר זק"א עד השבוע שעבר, בהקלטה שהובאה באתר "הארץ". זאת, במסגרת החלק השני של התחקיר על מי שהיה אמור לקבל את פרס ישראל למפעל חיים, ולפי העדויות נגדו תקף וניצל מינית ילדים, נערים, נשים וגברים.
באותה הקלטה, נאמר, שוחח משי זהב עם צעיר שעובד בזנות במטרה שזה יארגן לכאורה כמה גברים עבור מין קבוצתי עם מכרה שלו. וכך אמר לו משי זהב: "היא חולה, היא רוצה גאנג באנג, באנג גאנג. היא רוצה חמישה גברים שיהפכו אותה לשפחת מין, אבל בתנאי שהחבר'ה יהיו כוסונים, לא מגודלים ולא שעירים. וניתן לה היום טיפול עשרת אלפים. בהתחלה כשהיא תשכב על הבטן יעשו לה עיסוי, כמו שאתה יודע. ולאט לאט נתחיל להפשיט אותה, ו... חגיגה אמיתית". 
2 צפייה בגלריה
יהודה משי זהב
יהודה משי זהב
יהודה משי זהב
(צילום: עמית שאבי)
2 צפייה בגלריה
להב 433
להב 433
משרדי יחידה להב 433 שחוקרת את הפרשה
(צילום: נדב אבס)
עורך הדין המייצג את משי זהב מסר בתגובה לעניין זה: "כל מי ששומע את ההקלטה מבין מיד שמדובר בשיחה לא נאותה בין חברים שאין בה ממש".
בנוסף הובאה גם עדות על מקרה שאירע לכאורה בשנת 2014 - ועליו ייתכן שלא חלה התיישנות. אותה אישה סיפרה על משבר אישי שהוביל את אחד ממכריה להמליץ לה לפנות למשי זהב. היא הגיעה למשרדי זק"א בירושלים, ולדבריה סיפרה לו על מצבה.
"הוא אפילו לא שמע יותר מדי", היא מתארת. "הוא פשוט ניגש אלי והתחיל ללטף ולגעת בחזה. אני מסתכלת עליו ואני אומרת לו 'טוב, נו די, באתי לדבר איתך, תהיה רציני רגע'. ניסיתי להזיז לו את היד והוא המשיך. הוא הכניס את היד מתחת לחולצה, הוא אמר 'אני אעזור לך'".
לדבריה, דלת המשרד הייתה פתוחה, אך המשיך להתחכך בגופה וניסה להפשיט אותה. "הוא משרה פחד משתק שאי אפשר להסביר את זה. את לא יכולה להגיד 'לא', כי מי יודע מה הוא יעשה, הוא יקום ויסגור את הדלת וישאיר אותי בפנים? פחדתי לזוז שלא באמת יאנוס אותי", אמרה. לאחר זמן מה אזרה אומץ, אמרה למשי זהב כי היא צריכה ללכת לשירותים, יצאה מהחדר ולא שבה. "אם זה היה ממשיך הוא היה אונס אותי", היא אומרת.
רק כמה שנים לאחר מכן סיפרה לראשונה לאחד ממכריה שהותקפה על ידי משי זהב, אך מיעטה בפרטים. בניגוד למרבית העדויות האחרות שהובאו בשבוע האחרון, על מקרה זה ככל הנראה לא חלה התיישנות - אבל האישה שלדבריה הותקפה מפחדת ממשי זהב וחוששת להגיש תלונה רשמית.
בתגובה לעדות זו ויתר העדויות שהובאו מסר פרקליטו של משי זהב: "דברי השקר והכזב שבכתבה ראויים לתגובה אחת ויחידה - תביעת דיבה שתוגש בתוך מספר ימים מיום פרסום הכתבה נגד כל מי שעומד מאחורי הכתבה וזו התחייבות של מרשי, יהודה משי זהב".
אתמול הוגשה עדות ראשונה במשרדי להב 433 נגד יהודה משי זהב. מדובר בגבר בשנות ה-40 לחייו, אשר מסר עדות בפני חברי עמותת מגן ואתמול הגיע למסור את עדותו במשטרה על מעשים מגונים שביצע בו משי זהב בעת שהיה קטין. על העבירות עצמן חלה התיישנות, ואולם העדות תוכל לשרת את המשטרה אם יהיו תלונות נוספות נגד משי זהב, וכך לחזק את דפוס הפעולה של התנהגותו.
חוקרי יאח"ה גבו עדות מהאיש וינסו בעיקר להבין כיצד פעל משי זהב. ככל הידוע העבירות באיש בוצעו בעת שהיה בגיל 14 ונמשכו לאורך תקופה. הוא לא התלונן מעולם במשטרה, ואולם מסר עדות לאנשי מגן. במשטרה יצרו קשר עם אנשי העמותה ואלה הצליחו לשכנע את האיש לבוא ולמסור עדות. במקביל מנסים במשטרה להגיע למתלוננים ומתלוננות נוספים.
ביום שני הגיע ביוזמתו משי זהב למשרדי להב 433 בלוד במטרה למסור את גרסתו. במשטרה סירבו לקבל אותו כיוון שהוא לא זומן כלל לחקירה.