2 צפייה בגלריה
יצחק פינדרוס
יצחק פינדרוס
ח"כ יצחק פינדרוס
(צילום: קובי קואנקס)
ח"כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה התבטא בחריפות נגד קהילת הלהט"ב, ואמר כי מדובר ב"דבר הכי מסוכן למדינת ישראל". את הדברים הוא אמר בקטע מריאיון ששודר אמש (שלישי) בתוכנית "אנשים" בקשת.
"בתפיסה שלי, הדבר הכי מסוכן למדינת ישראל, יותר מדאעש, חיזבאללה וחמאס - זה הפריצות בעריות, כי זה מה שכתוב בתורה". לדבריו, "זה יותר מסוכן מאשר כלי צה"ל. זה הדבר הכי מסוכן שיש למדינת ישראל, כי כתוב 'הארץ תקיא אתכם', 'יגרשו אתכם מפה' והכול. ולכן, במקבילה שלי אני צריך למנוע לא רק למנוע את מצעד הגאווה - אלא למנוע בכלל את התנועה הזאת".

זו לא ההתבטאות הקיצונית הראשונה של ח"כ פינדרוס. לפני כשנה הוא תקף בחריפות את בית המשפט העליון בשיחה עם סטודנטים חרדים, ואמר כי "החלום שלי הוא להביא D9 ולפוצץ את הבניין הזה. לא להעמיד שם את השופטים שלי".
לפני כשנתיים הוא עורר סערה כהצהיר שחיילת שהתגיירה במסגרת השירות בבית דין צבאי היא בעיניו "שיקסע" - אף שהרבנות הראשית לישראל מכירה בה כיהודייה. בהמשך פינדרוס התנצל ואמר כי לא אמר את הדברים בזלזול, אלא במשמעותם הדתית בלבד - אך שב ואמר כי "החיילות האלה לא יהודיות".
2 צפייה בגלריה
ועדת חוקה
ועדת חוקה
"זו הסיבה שהמפלגות החרביות הן היוזמות של ההמפיכה המשטרית". ח"כ מירב כהן
(צילום: יואב דודקביץ' )
בנובמבר האחרון, אחרי הבחירות שבהן ניצח גוש נתניהו, פינדרוס קרא לשמאלנים "חיות אדם".
מהליכוד נמסר בתגובה לדברי ח"כ פינדרוס: "האמירות של חבר הכנסת פינדרוס אינן מקובלות על ראש הממשלה נתניהו ולא משקפות את מדיניות ממשלת ישראל. הממשלה בראשות נתניהו מחויבת לשמירה של חירויות הפרט, זכויות הלהט"ב והגנה על זכויות מיעוטים".
ח"כ מירב כהן מיש עתיד צייצה בטוויטר לאחר דבריו של פינדרוס אמש על קהילת הלהט"ב: "יש קשר ישיר בין דברי הבלע האלה של ח"כ פינדרוס נגד קהילת הלהט"ב, לבין האמירות הקיצוניות שלו נגד בית המשפט העליון ('לפוצץ אותו' וכו'). מי שלא מצליח לחבר את הנקודות, כנראה לא מבין את המוטיבציה מאחורי ההפיכה המשטרית, והסיבה שהמפלגות החרדיות הן היוזמות והדוחפות של כל הסיפור הזה. שלא יבלבלו אתכם עם 'סבירות' ו'יועצים משפטיים'. שיטת הסלאמי על מלא".