2 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
עוד רצח בחברה הערבית - ה-161 מתחילת השנה. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
ירי רודף ירי, רצח רודף רצח: גבר בן 34 נורה למוות אמש (שני) בלוד. המשטרה פתחה בחקירת הרצח - ובסריקות אחר חשוד שנמלט מהזירה. לפי הודעת המשטרה, הגבר פונה עצמאית לבית החולים אסף הרופא שבצריפין, שם נקבע מותו כעבור זמן קצר. מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 161 בני אדם - לעומת 111 נרצחים ב-2022 כולה.
זמן קצר לאחר הרצח בלוד, ויממה לאחר שאישה נפצעה קשה מכדור תועה בפוריידיס כשיצאה מחתונה - אמש צעיר בן 25 נפצע באורח בינוני מירי ביישוב.

אנגאם עיסאווי, האישה שנפצעה קשה מירי בפוריידיס שלשום, סיפרה אתמול בבוקר בריאיון ל-ynet Live על רגעי האימה. "חזרנו מחתונה, באמצע הכביש היה אוטו שעמד, נתן ברקס, מישהו ירד מהאוטו וירה, הוא רץ אחרי מישהו ורוצה לפגוע בו, הכדור פגע בי", היא אמרה. "היו הרבה כדורים". היא סיפרה על החשש מהפשיעה המשתוללת. "זה יגיע לכל בית", אמרה עגנם. "הממשלה לא עוזרת, זה יגיע גם לצד השני, ליהודים, אם לא נעצור את זה ביחד".

מוקדם יותר: חשד ל"ירי פוליטי" בנצרת

מוקדם יותר אתמול בערב שלושה גברים נפצעו באירוע ירי בנצרת, ומצבם הוגדר קל או בינוני. בין הפצועים גם מוסעב דוכאן, מועמד לראשות העירייה בבחירות המקומיות בשנות ה-40 לחייו. תחילה הוגדר מצבו קל-בינוני, אבל בהמשך פונה לבית החולים רמב"ם בעקבות דימום ומצבו מוגדר בינוני.
2 צפייה בגלריה
זירת הירי בנצרת
זירת הירי בנצרת
דוכאן וזירת הירי בנצרת
שלושת הפצועים שהו בסוכת אבלים בשכונת מגוריהם בנצרת, ונורו לאחר שעזבו את המקום, בקרבת בתיהם. האחרים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים האיטלקי בעיר. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור החשודים בירי ובחקירת נסיבות המקרה. נבדק חשד לרקע פוליטי. רק לפני כחודש ירו לעבר ביתו של דוכאן, בתקרית שבה לא היו נפגעים.
בשבוע שעבר נחשף ב-ynet כי לפחות 25 נבחרי ציבור ערבים מוגדרים על ידי המשטרה כמאוימים ומקבלים אבטחה ברמות שונות. בסוף השבוע הודיעו בלשכתו של יו"ר חד"ש, ח"כ איימן עודה, כי גם הוא קיבל איומים מארגוני פשיעה.
פורסם לראשונה: 23:29, 28.08.23