ירי גם במהלך השבת, ותקיפות בלבנון ובעזה

אמש ב-21:00 בערב נשמעו אזעקות צבע אדום בשדרות וביישובים סמוכים, צה"ל הודיע כי תקף את המשגר זמן קצר לאחר מכן. היום בצהריים אזעקה בקריית שמונה, צה"ל תקף בלבנון. לכל העדכונים.

המו"מ יתחדש? ראש המוסד צפוי להמריא לקטאר

גורמים מדיניים אמרו כי "חמאס טיפס על עצים גבוהים" והגזים חמאס בכל פרמטר אפשרי, אבל בקבינט בוחנים את ההצעה וכנראה ישלחו את ראש המוסד ברנע לקטאר עם "גבולות גזרה ברורים". נתניהו יכנס שוב את קבינט המלחמה, אבל זה צפוי להתכנס רק מחר - וראש המוסד יטוס כנראה מחרתיים לקטאר. זה הלו"ז להמשך, ואלו המכשולים.

גרמניה מצטרפת להצנחות בעזה, כך פרקו את הסיוע מהים

סיוע מהאוויר, מהים ומהיבשה: לראשונה גם גרמניה הצניחה סיוע הומניטרי ברצועה. בתיעוד מחופי עזה נראה כיצד פרקו את הסיוע ברציף המאולתר. ברשת NBC דווח כי ישראל שוקלת לשכור חברות אבטחה פרטיות שיגנו על משלוחי הסיוע לרצועה.


אימאם במסגד ירה על היישוב היהודי בחברון, וחוסל

ניסיון פיגוע מתועד במהלך השבת: המחבל, פעיל חמאס מחברון, הגיע בחסות בית העלמין המוסלמי הישן שנמצא בקרבת העיר, פתח בירי לעבר היישוב היהודי - ונורה למוות.

מת בכלא הישראלי שחצה לעזה והצטרף לחמאס

ג'ומעה אבו גנימה שהה בעזה שמונה שנים, ערך אימונים עם מחבלי נוחבה ונכלא ב-2021 על ידי חמאס. הוא שוחרר במלחמה, ניסה לחזור לארץ - ונעצר. ביום שלישי אותר מחוסר הכרה בתאו בכלא, והלילה מת בבית החולים.

החות'ים מאיימים: "נתקוף באוקיינוס ההודי"

אחרי מתקפות בלתי פוסקות נגד כלי שיט ש"קשורים לישראל" בים האדום, החות'ים הודיעו כי הרחיבו את פעולותיהם לאוקיינוס ההודי - כמו גם לנתיב החלופי של הספינות באוקיינוס האטלנטי. שליחי איראן בתימן הודיעו כי כבר "תקפו בהצלחה" 3 ספינות שם, ואיימו: "מחכות הפתעות רבות בקרוב".

פעוטה נכוותה ממסיר שומנים ליד משחקייה בטבריה

הפעוטה, בת שנה וחצי, פונתה למרכז הרפואי פוריה בעיר כשהיא סובלת מכוויות באזור הרגליים, ובהמשך הועברה לבית החולים רמב"ם להמשך טיפול. מצבה מוגדר קשה.