תינוק בן שמונה חודשים שבר את הירך אתמול לאחר שהחליק מידיה של אחותו בת ה-7 - בזמן שהיא רצה לממ"ד במהלך האזעקות בשדרות בעקבות ירי הרקטה מרצועת עזה. היום בצהריים (חמישי) הוא יצא מחדר המיון של בית החולים ברזילי באשקלון.
2 צפייה בגלריה
ריף בניטה
ריף בניטה
"מגובס למשך שישה שבועות". ריף בניטה
דוריאן בניטה בת ה-7 שיחקה עם אחיה התינוק, ריף, בזמן ששמעה את האעזקה. "הילדים ישבו בסלון בזמן שאשתי הייתה עסוקה בבית", סיפר האב יעקב. "הבת שמעה את האזעקה, הרימה את ריף ורצה לממ"ד. הוא החליק לה מהיד ונפל על הברכיים. היו לו כאבים בלילה, בהתחלה לא הבנו שקרה לו משהו ורק בבוקר שמנו לב. הוא מגובס עכשיו למשך שישה שבועות".
לדברי יעקב, "זה מצב קשה מאוד ולא נעים. הבת שלי לקחה את זה קשה. היא מרגישה אשמה, למרות שברור שהיא לא אשמה".
2 צפייה בגלריה
שרידי הרקטה בשדות
שרידי הרקטה בשדות
שרידי הרקטה בשדרות, אתמול
(צילום: עיריית שדרות)

אזעקת צבע אדום נשמעה אתמול בשדרות, באיבים ובניר עם שבעוטף עזה. מצה"ל נמסר כי רקטה אחת שוגרה ויורטה על ידי כיפת ברזל. גדודי חללי אל-אקצא קיבלו אחריות על הירי, והוסיפו כי הוא בוצע בעקבות ההחלטה להכניס לבידוד אסירות פלסטיניות שצהלו אחרי הטבח בשכונת נווה יעקב בירושלים בסוף השבוע.
"זוהה שיגור אחד מרצועת עזה אשר יורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית", נמסר מדובר צה"ל. תושבים דיווחו כי נשמעו הדי פיצוצים לאחר האזעקה. לא היו נפגעים, מלבד אישה כבת 50 שהחליקה ונפגעה קל בדרכה למרחב המוגן. לאחר טיפול ראשוני בביתה צוות מד"א פינה אותה להמשך בדיקות בבית החולים. לאחר היירוט חלקי רקטה נפלו בשכונה בעיר וגרמו נזק קל לכביש.