"הוא לא היה צריך להיות שם": שני ישר, בת זוגו של אמיר חורי, הגיעה בצהריים (רביעי) לבית משפחתו בנוף הגליל, נפלה על ברכיה ומיררה בבכי מחובקת עם אביו של השוטר שנרצח בפיגוע בבני ברק.
"הוא תמיד אמר שישמור על עצמו בשבילי, תדעו שהוא גיבור", אמרה ישר (31) בעודה מחזיקה תמונות משותפות שלהם. "הוא אהבת חיי ואני רוצה אותו בחזרה. תראו איזה יפה הוא", היא אמרה בכאב.
4 צפייה בגלריה
שני ישר ואמיר חורי
שני ישר ואמיר חורי
הכירו במשטרה - ועמדו להתחתן. אמיר ושני

הפיגוע בבני ברק - כתבות נוספות

"דיברתי איתו אתמול, אמרתי לו שהמשמרת עוד מעט נגמרת ושניפגש. אחרי הפיגועים האחרונים הוא אמר לי שאם מחבל יגיע מולו - אז הוא ירסק אותו. אמרתי לו, 'אל תהיה גיבור'. הוא אמר שהוא לא ייתן לאף אחד להיפגע. הוא תמיד היה הראשון לעזור. תכננו להתחתן, הוא קנה בית עם אבא שלו והייתי כל כך גאה בו. הוא היה איתי כל הזמן, הרים אותי למעלה והיה גאה בי".
כשדמעות שוטפות את פניה היא המשיכה: "זה לא פייר, זה לא פייר. הוא לא היה צריך להיות שם. הוא לוחם בנשמתו, הוא התגייס ממקום נאמן מאוד. הכרנו במשטרה, ותמיד ביקשתי ממנו שישמור על עצמו. חלמנו להתחתן ולהביא ילדים לעולם. התגברנו על הכול, אנחנו כבר שבע שנים יחד, והיו לנו כל כך הרבה תוכניות.
4 צפייה בגלריה
אמיר חורי
אמיר חורי
אמיר חורי, נהרג בפיגוע בבני ברק
(צילום: דוברות המשטרה)
4 צפייה בגלריה
ג'ריס אביו של אמיר ח'ורי ושני ישר חברה ארוסה
ג'ריס אביו של אמיר ח'ורי ושני ישר חברה ארוסה
שני וג'ריס בנוף הגליל
(צילום: נחום סגל)
לאביו של אמיר אמרה שני כי "הוא תמיד תמך בי וכתב לי שאני אהבת חייו. דיברנו כל הזמן, אין דבר כזה לא להגיד 100 פעמים ביום 'אני אוהב אותך'. לא מגיע לו, פשוט לא מגיע לו". בפוסט שפרסמה זמן קצר לאחר שהתבשרה על מותו כתבה שני: "אני אוהבת אותך מאז ולתמיד! אתה הגיבור שלי. אהוב ליבי, אהבת חיי הנצחית! הראש והלב מסרבים להאמין, אתה שלי לנצח!".

"אמיר, תן מילה"

אביו של אמיר, ג'ריס חורי, סיפר הבוקר בשיחה עם אולפן ynet: "אמיר רצה ללמוד רפואה ואחרי שנת לימודים אחת התגייס למשטרה בעקבותיי. לפני 12 שנים הוא התגייס למרחב דן, עבד כשוטר סיור ולמד משפטים במקביל. לפני שנתיים הוא עשה תאונת דרכים עם אופנוע משטרתי, כי רצה להגיע ראשון לאירועים כמו בכל דבר בחיים. הציעו לו לעבוד במשרד והוא לא הסכים. רק בסיור. הוא תמיד הגיע ראשון, תמיד גיבור".
4 צפייה בגלריה
ג'ריס אביו של אמיר ח'ורי
ג'ריס אביו של אמיר ח'ורי
אביו של אמיר מציג את ההתכתבות האחרונה
(צילום: נחום סגל)
חורי סיפר כי קצת יותר משעה לפני הפיגוע הוא התכתב עם בנו, אך את הודעותיו האחרונות כבר לא זכה לראות. בזמן ששמע את הדיווחים הראשוניים מבני ברק ניסה ג'ריס לצלצל לבנו ללא הרף וכתב: "מה קורה בבני ברק? תעדכן אותי אם הכול בסדר אצלך". אחרי שעתיים ללא מענה, האב כתב שוב: "אמיר, תן מילה".