6 צפייה בגלריה
מהראן אבו סיף הנרצח הלילה ביפו
מהראן אבו סיף הנרצח הלילה ביפו
נורה למוות הלילה ביפו. מהראן אבו סיף
מהראן אבו סיף בן ה-40 נורה למוות הלילה (בין ראשון לשני) ביפו. הוא הובא לבית החולים וולפסון כשמצבו קשה, והרופאים נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ועל פי החשד הראשוני מדובר ברצח.
בתוך כך, הלילה מת מפצעיו יונס אלרג'בי, צעיר בשנות ה-20 לחייו שנדקר באמצעות מברג לפני כמה ימים במחנה הפליטים שועפט שבמזרח ירושלים. לפי החשד, אלרג'בי נדקר במהלך קטטה על רקע סכסוך על חניה. לאחר שנודע על מותו, החלה אווירה מתוחה במחנה הפליטים ויריות נורו על ידי חמושים.
6 צפייה בגלריה
הנרצח יונס אלרג'בי ממחנה שועפאט
הנרצח יונס אלרג'בי ממחנה שועפאט
יונס אלג'רבי שמת הלילה מפצעיו. לפי החשד, נדקר בגלל סכסוך על חניה

מספר הנרצחים מתחילת השנה עומד כעת על שלושה בחברה הערבית, ושלושה בחברה היהודית. שרבל עזאם בן ה-44, תושב אעבלין שבגליל התחתון, נורה למוות בלילה שבין חמישי לשישי בזמן שהיה ברכבו בכניסה ליישוב. גבר נוסף בשנות ה-30 לחייו נפצע באורח קשה מהירי. שוטרי המחוז הצפוני עצרו לחקירה גבר בן 36 מהמרכז בחשד למעורבות ברצח.
אתמול נעצרו שלושה תושבי צפת בחשד לרצח של אודי שטרן, תושב העיר בן 31 שגופתו נמצאה ביום חמישי בביתו. לפי החשד, השלושה הכו את המנוח במהלך קטטה שהתפתחה על רקע חוב כספי של אחד מהם לשטרן. עוד עלה מהחקירה הראשונית כי לאחר הקטטה חזר שטרן לביתו, שם מת כעבור זמן לא ידוע, ככל הנראה ממכה שקיבל בראשו.
6 צפייה בגלריה
שרבל עזאם
שרבל עזאם
נורה למוות ברכבו. שרבל עזאם
6 צפייה בגלריה
אודי שטרן
אודי שטרן
נמצא מת בביתו בצפת, ו-3 נעצרו בחשד לרצח. אודי שטרן
(מתוך פייסבוק)
6 צפייה בגלריה
ניסים אסייג
ניסים אסייג
קרוב משפחתו הוא החשוד המרכזי ברציחתו. ניסים אסייג
(צילום: אלעד גרשגורן)
6 צפייה בגלריה
נתנאל אהרון בן ה15 שנדקר בראשון לציון
נתנאל אהרון בן ה15 שנדקר בראשון לציון
נדקר ומת מפצעיו יום לאחר מכן. נתנאל אהרון
ביום חמישי נרצח בראשון לציון יזם הנדל"ן ניסים אסייג, ויום לאחר מכן נעצר החשוד המרכזי ברציחתו - קרוב משפחתו רוני לוי. מחקירה ראשונית עלה כי אסייג בן ה-59 הגיע במונית לצורך מפגש עם החשוד בראשון לציון. כשירד מהמונית הוא שוחח איתו קצרות, ואז נורה מטווח אפס. לאחר הירי רץ אסייג בחזרה למונית, שהסיעה אותו לתחנת דלק בדרך המכבים, שם חבר לאמבולנס של מד"א שפינה אותו לבית החולים אסף הרופא במצב קשה - שם נקבע מותו כעבור מספר שעות.
באותו היום נדקר בראשון לציון גם נתנאל אהרון בן ה-15, שמת מפצעיו יום לאחר מכן בבית החולים אסף הרופא. טרם נעצר חשוד ברצח.