1 צפייה בגלריה
עזב את הארץ לפני החקירה. שי אביטל
עזב את הארץ לפני החקירה. שי אביטל
עזב את הארץ לפני החקירה. שי אביטל
(צילום: ענת מוסברג)
המשטרה החליטה להפוך את הבדיקה הראשונית שפתחה בעניין הטענות להטרדה ותקיפה מינית מצד סוכן הדוגמניות הידוע שי אביטל לחקירה - ואל התלונה הראשונה שהוגשה אתמול הצטרפה כעת אישה נוספת. כמו כן, לאחר פרסום התחקירים עליו בתוכניות הצינור וחשיפה הוגשה תלונה נוספת, אך המתלוננת בחרה למשוך אותה.
בסוף השבוע פרסמה הילה קרוגמן, לשעבר כוכבת תוכנית הריאליטי "TLV - עושים את תל אביב", פוסט תקיף נגד סוכן הדוגמניות. "הוא היה סוכן רציני ושמו הלך לפניו. כשהייתי בת 19 הוא ניסה לנשק אותי, ככה פתאום", תיארה קרוגמן. "רכנתי אחורה ומיהרתי לשנות נושא. מרוב הלם לא ידעתי איך להגיב. זו הייתה הפעם היחידה שהוא ניסה לכפות את עצמו עליי בצורה פיזית. עכשיו כשאני שומעת עדויות של בנות אחרות, כנראה שהיה לי 'מזל'. האמנתי שאם הייתי מספרת הקריירה שחלמתי עליה תלך לפח".
עם פרסום העדויות נגדו, כמה מהמיוצגות המפורסמות של אביטל הודיעו שיפסיקו את שיתוף הפעולה איתו. "שבר גדול. אין לי מילה אחרת לתאר את הכאב הצורב מול התמונות של נערות ונשים שנאלצו להתמודד עם מה שאף אישה לא צריכה לחוות. לעולם. פגיעה מינית מילולית או פיזית היא אירוע קשה וטראומטי", כתבה הדוגמנית נטע אלחמיסטר. "החיים האמיתיים הם הרבה יותר מעסקים או קריירה ויש את הרגע הזה שבו צריך לשים הכל בצד, גם כשמדובר באדם שאני חייבת לו הרבה על המסירות, ההשקעה וההצלחה - ולמתוח קו אדום. קו אדום בוהק".
ששי גז, עורך דינו של אביטל מסר השבוע בתגובה כי "לא בוצעה שום עבירה פלילית ובידי מרשי ראיות למכביר להוכחה שאין אמת בטענות".