ההודעה על סיום ההתקשרות של ההתאחדות לכדורגל עם המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, יוסי בניון, הייתה רחוקה מלהיות כפי שתוכננה. השיחה אתמול (שלישי) בין בניון ליו"ר ההתאחדות שינו זוארץ, הייתה אמורה להוביל לפרידה הדדית, שלווה יותר, אך כפי שפורסם ב-ynet הייתה קשה מאוד.
על-פי התכנון המקורי, הצדדים היו אמורים לגבש במהלך הפגישה, שהתקיימה בביתו של זוארץ, הודעת פרידה משותפת מהנבחרת, אבל תחושת האכזבה הקשה של בניון טרפה את הקלפים. זאת עד כדי סירוב של המנהל המקצועי לחתום על הצהרה משותפת שתצא לכלי התקשורת.
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון
יוסי בניון
"אני לא מוכן שתעשו ממני צחוק". בניון
(צילום: שאול גולן)
בניון הגיע לפגישה טעון במיוחד, בעיקר על כך שהיה צריך לקרוא על עתידו המתגבש עוד לפני קיום השיחה עם יו"ר ההתאחדות - התוכנית שפורסמה ב-ynet וב"ידיעות אחרונות" אתמול בבוקר. לכן, המנהל המקצועי ביקש פגישה אישית עם זוארץ - ולא במשרדי ההתאחדות. בניון הסביר בשיחה הפרטית גם למה: "שינו, אני לא מוכן שתעשו ממני צחוק. אני לא חלק מהקרקס הזה. עשיתי מספיק בקריירה בכדי שאגיע לעבור דרך צלמים, להתבזות ולרדת אחרי חמש דקות". זוארץ הבין את בניון וביקש ממנו: "אז בוא תקפוץ אליי עכשיו הביתה".
אחרי השיחה הקשה בין השניים, שוחח ראש מערך ההסברה של ההתאחדות, שלומי ברזל, עם בניון, על מנת לנסח הודעה - במטרה שייצא בסופו של דבר מסמך לתקשורת הכולל ציטוטים משותפים של השניים, אך בניון סירב.
2 צפייה בגלריה
שינו זוארץ
שינו זוארץ
פרידה בטונים צורמים. זוארץ
(צילום: עוז מועלם)
"מי שבוגד בי, שתוקע לי סכין בלב, לא מגיע לו מילה אחת ממני", אמר המנהל המקצועי. "אני לא נותן לכם שום תגובה. אם הייתם נפרדים ממני יפה, לא הייתה לי בעיה, אבל אם יו"ר ההתאחדות לוחץ לי שלוש פעמים את היד וסוגר איתי שאמשיך ובסוף זה לא קורה - אני לא רוצה להיות חלק מזה".
מי שיגיע הבוקר למשרדי ההתאחדות למפגש עם זוארץ הוא אלון חזן, שגם במקרה שלו אחרי השיחה המיועדת עם יו"ר ההתאחדות, יתבשר שחוזהו שאמור להסתיים בעוד ארבעה ימים לא יחודש.