אנחנו עדים לתהליך היסטורי ברשתות החברתיות: אוהדי בית"ר ירושלים סוף סוף קמים נגד לה פמיליה כאיש אחד. נמאס להם מהביריונים שמחריבים להם את הקבוצה. גם אוהדים שהגנו על הארגון יוצאים נגדו.
עוד על האירועים החמורים בבלומפילד
הטריגר הוא תקיפה מכוערת של אוהדים, אבל כבר תקופה ארוכה ש"לה פמיליה" סופג ביקורת קשה, ואף הוקם ארגון אוהדים מתחרה בשם "שער האריות". אוהדי בית"ר עושים כל מה שהם יכולים כדי לסלק את הנגע הזה מקרבם. למרות שזה לא קל לעמוד מול בריונים אלימים שאין להם אלוהים, שקטטות בשבילם זה תחביב, וגזענות היא אידיאולוגיה. משום מה, למרות הרעש הגדול ש"לה פמיליה" עושה, חבריו מסתתרים מתחת לכובעים ובשמות בדויים, עמוק בליבם גם הם קצת מתביישים בפעילות שלהם.
2 צפייה בגלריה
הרגע בו החל כל הבלגן בבלומפילד
הרגע בו החל כל הבלגן בבלומפילד
הבלגן בבלומפילד. אי אפשר להמשיך ככה
לה פמיליה גירשו מבית"ר ירושלים כל גורם חיובי שניסה להרים את המועדון, גם משה חוגג נשבר. הוא הפך לארגון אוהדים שיש לו קבוצת כדורגל. הוא שולט בה דרך היציעים. טובת האירגון עומדת תמיד מעל טובת המועדון, ואין מקום לשיח ולהידברות. ההשפעה של לה פמיליה על הנעשה בכר הדשא הפכה להרסנית, וכעת בית"ר במצב רע מאוד. אנשי הארגון הוכיחו שהתוצאות לא ממש משנות להם, מצידם שבית"ר תפורק , העיקר שהכוח יישאר בידיים שלהם. הם לא באמת אוהבים את בית"ר ירושלים ובכלל לא אכפת להם ממנה או מאוהדיה, היא רק הכלי שמשמר את כוחו של הארגון ונותן לו לגיטימציה. ארגון האוהדים גדול יותר מהמועדון.
אנחנו זוכרים איך זה נגמר בפעם הקודמת עם סדאייב וקדאייב, מחאת לה פמיליה נגדם כמעט הורידה את בית"ר ליגה. במצב שכזה לא נותר לאוהדים האחרים מה לעשות חוץ מלהתקומם. שלטון הפחד מתחיל להתפורר כמו כל דיקטטורה, סופה של "לה פמיליה" ליפול.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
לה פמיליה תיפול בסופו של דבר
(צילום: עוז מועלם)

אלא ש"לה פמיליה" לא תיפול ללא עזרה מהרשויות. שנים שגורמי החוק מאפשרים לגידולי הפרא הללו לפרוח ביציעים באין מפריע. היו פה ושם ניסיונות מינוריים לעצור אותם, אבל עכשיו זאת שעת כושר לפעול על אמת. לפרק את הארגון הזה ולהשאיר ממנו אבק. להרחיק את חבריו מהיציעים והכי חשוב להטיל עונשים כבדים על האנשים שתקפו אוהדים אחרים אמש בבלומפילד.
המשטרה ובתי המשפט חייבים להתייחס ללה פמיליה כארגון פשע שיש לפרקו ולא להותיר ממנו זכר. שאנשים יתביישו ללכת עם סמליו ולהיות מזוהים איתו. ההפקרות הזאת חייבת להיפסק. בלי "הסכמים" כאלה ואחרים שיאפשרו לארגון להמשיך לפעול, כפי שהיה בעבר. פירוק מוחלט ורשמי.