יום לאחר שזכה במדליית הכסף בתרגיל הקרקע, באליפות אירופה להתעמלות, ארטיום דולגויאט עדיין מתרגש. מדליסט הזהב מטוקיו 2020 הגיע כאלוף אירופה המכהן לתחרות שנערכה בטורקיה, אך סחב איתו פציעה טורדנית בברך - עליה התגבר בדרך לעוד מדליה לאוסף בקריירה המפוארת שלו.
היום (ראשון) התראיין המתעמל המעוטר ואחד הספורטאים הבכירים בישראל לאולפן ynet ושיתף את אטילה שומפלבי בנוגע לתחושותיו לאחר ההישג הנהדר.
1 צפייה בגלריה
המתעמל ארטיום דולגופיאט עם מדליית הכסף באליפות אירופה 2023
המתעמל ארטיום דולגופיאט עם מדליית הכסף באליפות אירופה 2023
היעד הבא - אליפות העולם. ארטיום דולגופיאט
(AFP)
"חודש לפני אליפות אירופה נפצעתי", שיתף דולגופיאט. "קצת יותר מחודש לא קפצתי על הרגל, לא עשיתי שום דבר. עד שבוע לפני טיסה, לא ידענו אם אטוס או לא, אבל בסופו של דבר כן טסתי. מצד אחד לא הייתי בשיא הכושר, מצד שני, כל התקופה הזאת התאמנתי על שאר המכשירים וניסיתי לשמור על הרגל. בסוף התחרתי בקרקע ועשיתי תרגיל טוב וסיימתי במקום השני".
עד כמה זה הפציעה השפיעה עלייך? "הרבה. ביום של הגמר הרגשתי די טוב עם הרגל. עשיתי חימום לפני התחרות, ואז בשתי דקות ממש לפני העלייה לגמר, קיבלתי איזו מכה שם, אבל בסדר. הצלחתי לסיים עד הסוף".
מה היעד הבא? "עכשיו אני חוזר לארץ, נותן לרגל מנוחה לשבוע-לשבועיים - ואז מתכונן לקראת התחרות הגדולה הבאה שזו האליפות עולם שתתקיים בסוף ספטמבר, אז זה היעד העיקרי הבא".