קונור מגרגור, הקאמבק: פרק מספר 2. לוחם ה-UFC האירי, מהספורטאים המוכרים בעולם, חוזר לאוקטגון. מגרגור בישר הלילה (בין ראשון לשני) כי ישוב ב-29 ביוני לזירה ויתמודד נגד מייקל צ'נדלר, שלוש שנים אחרי הקרב האחרון שלו.
"שנה טובה לכולם. אני אשמח להודיע על תאריך החזרה שלי, כחלק מהקאמבק הגדול בהיסטוריה בקרב שיתקיים בלאס וגאס ב-29 ביוני", צייץ מגרגור ברשת "X" (טוויטר לשעבר). האירי יתחרה במשקל מידלווייט (עד 84 ק"ג) - קטגוריית המשקל הרביעית בה ישתתף לאחר פת'רווייט, לייטווייט ו-וולטרווייט הנמוכות יותר.
2 צפייה בגלריה
קונור מגרגור
קונור מגרגור
שנה טובה. מגרגור
(צילום: AP Photo/John Locher)
מגרגור וצ'נדלר היו אמורים לפגוש זה את זה במסגרת הסדרה של ה-UFC, "הלוחם האולטימטיבי". עם זאת, האירי לא היה רשום אז במאגר בדיקות הסמים של הארגון, כך שהאירוע בוטל במועדו המקורי. טרם ברור האם הקרב הנוכחי יהיה ב-MMA או באגרוף.
כזכור, בסדרת הדוקו שיצאה אודותיו בנטפליקס במהלך השנה האחרונה הוא הצהיר כי בכוונתו לחזור לזירה כמה שיותר מהר, על אף הפציעות שמטרידות אותו ולמרות שהוא כבר לא ילד (בן 35). הקרב האחרון שלו בזירה, אגב, היה גם כן אחרי קאמבק והסתיים בהפסד לדסטין פורייה.
2 צפייה בגלריה
קונור מגרגור
קונור מגרגור
בתקופה האחרונה בעיקר תוקף את ממשלת אירלנד. מגרגור
(Buda Mendes/Getty Images)
בחודשים האחרונים הוא תומך במאבק הישראלי ואף תקף את ראש ממשלת אירלנד, ליאו ורדקר, על כך שלא קרא לחמאס "ארגון טרור". ורדקר אף כתב על אמילי הנד בת ה-9 שנחטפה ושוחררה משבי חמאס כי היא "ילדה תמימה שאבדה ועכשיו נמצאה וחזרה". מגרגור הגיב בחריפות: "היא נחטפה על ידי ארגון טרור מרושע. מה נסגר איתך, עם הממשלה שלך ועם השותפים שלכם בתקשורת שבאופן עקבי מקטינים מעשים אלימות כלפי ילדים? יום לאחר דקירת ילדים באירלנד, לא היה עיתון אחד שזה הופיע בו בעמוד הראשי. לא נשכח".