במכבי תל אביב קיוו להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הניצחון הגדול על ז'לגיריס קובנה בשבוע שעבר, אבל הובסו 79:63 מול ריאל מדריד בספרד וירדו למאזן של 6:3 ולמקום ה-14 בטבלה. ביום שישי מחכה להם יריבה ספרדית נוספת, ולנסיה.
בניצחון מול ז'לגיריס יאניס ספרופולוס רשם ציון דרך אישי כשניצח לראשונה את הליטאים כמכבי ת"א וקיווה לעשות זאת גם מול ריאל, אך זה לא קרה והיא נותרה היריבה היחידה שלא ניצח ביורוליג בשנתיים וחצי האחרונות.
4 צפייה בגלריה
ווילבקין מול יול
ווילבקין מול יול
חזרה לסורה. סקוטי ווילבקין מול סרחיו יול
(צילום: באדיבות ריאל מדריד)
4 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(צילום: EPA)
בקבוצה בנו על חזרתו של אותלו האנטר שנעדר מאז המשחק מול אנאדולו אפס אחרי שקיבל מכה בראשו, כשבצוות הרפואי החליטו שהוא יכול לחזור לשחק עם מסכה שעוצבה לו במיוחד, אבל הסנטר נראה חלוד ולא מפוקס לאחר שסיים את הערב עם 5 נקודות ו-3 ריבאונדים בלבד, ובעיקר התקשה כמו שאר הקו הקדמי לעצור את וולטר טבארס (10 נקודות, 8 ריבאונדים ו-2 חסימות).
בקבוצה דיברו בעיקר בשבוע האחרון על היכולת מחוץ לקשת אחרי שקלעו 11 שלשות מול ז'לגיריס ב-52.4 אחוז, אחד המפתחות לניצחון הזה, אבל הצהובים חזרו לסורם עם 5 מ-25 לשלוש (20 אחוז), וגם איפשרו למארחת לצלוף 6 שלשות כבר ברבע הראשון. דבר נוסף שעלה בשיחות זה המשחק הקבוצתי. מכבי חילקה 8 אסיסטים בלבד לעומת 20 של המארחת, כשרק פקונדו קמפאצו מסר 12 לבדו.
4 צפייה בגלריה
טבארס מעל בנדר
טבארס מעל בנדר
טבארס מעל בנדר
(צילום: EPA)
בנוסף, אנג'לו קלויארו וטיילר דורסי עוד פעם הוכיחו שהם סובלים מחוסר יציבות מובהק. קלויארו סיים את הערב עם אפס נקודות ב-24 דקות ודורסי עם 6 נקודות בלבד ו-4 איבודים, לעומת המשחק האחרון שבו בלט עם 16 נקודות.
"אנחנו רק צריכים להמשיך להילחם כקבוצה", אמר כריס ג'ונס בסיום. "כבר אמרתי את זה בעבר, אנחנו חבורה של שחקנים חדשים שרק מנסים להבין אחד את השני, אנחנו עדיין צריכים ליצור את הזהות שלנו כקבוצה ולהיות מכבי תל אביב. אנחנו נמשיך לעבוד חזק כקבוצה, וככל שהמשחקים ימשיכו נהיה טובים יותר".
4 צפייה בגלריה
כריס ג'ונס מתלהב בהיכל
כריס ג'ונס מתלהב בהיכל
כריס ג'ונס
(צילום: עוז מועלם)
"לא היינו במשחק בכלל, לא באנו להילחם", הודה בסיום ספרופולוס. "אנחנו צריכים לשחק טוב יותר ומקווה שנעשה את זה מהמשחקים הבאים".