אלי דסה ערך הערב (שישי) את הופעת הבכורה שלו במדי דינמו מוסקבה, שנוצחה לראשונה העונה - 2:1 אצל סוצ'י, בפתיחת המחזור התשיעי בליגה הרוסית. דסה נכנס כמחליף בדקה ה-66 ולא הצליח לעזור לקבוצתו לצאת אפילו עם נקודה ממשחק החוץ.
גאורגי מלקדזה (6) וכריסטיאן נובואה (11) פתחו את המשחק עם שני שערים מהירים למארחת. דניס מקרוב רק צימק (40). כזכור, רק השבוע חתם שחקן נבחרת ישראל בדינמו מוסקבה לשלוש עונות תמורת 4.5 מיליון אירו (לא כולל בונוסים) - מה שהפך אותו לכדורגלן הישראלי בעל השכר הגבוה ביותר.
1 צפייה בגלריה
אלי דסה שחקן דינמו מוסקבה
אלי דסה שחקן דינמו מוסקבה
בכורה בליגה הרוסית. דסה
(צילום: אתר דינמו מוסקבה)
המגן הימני, שסיים הקיץ את חוזהו בוויטסה ההולנדית, כבר סגר עם מיץ' גולדהאר על שכרו במכבי ת"א, 650 אלף אירו, אבל פערים על אורך החוזה מנעו קאמבק של השחקן למדים הצהובים.
את דינמו מאמן סלבישה יוקאנוביץ', שהדריך את דסה במכבי ת"א בעונת העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. דינמו, בעקבות ההפסד הערב, נותרה במקום הרביעי, מרחק ארבע נקודות מזניט סנט פטרסבורג שנמצאת בפסגה.
רק לפני כשבועיים, דינמו כבר סגרה עם ישראלי אחר, עדן קארצב, שאפילו כבר הוצג במדיה, אבל המועדון הרוסי - שנמצא תחת סנקציות כלכליות כבדות עקב המלחמה באוקראינה - לא העביר את הסכום שסוכם עבור השחקן למכבי נתניה, העסקה בוטלה, והקשר חזר לישראל.