שני שחקני מכבי חיפה, עומר אצילי ודולב חזיזה, שיועמדו לדין בהתאחדות וגם בקבוצתם בשל הקריאות שלהם בחגיגות האליפות נגד מכבי ת"א ואוהדיה, התקשרו בסוף השבוע לשחקנים מהמועדון הצהוב כדי להתנצל אישית על האמירות שלהם. במכבי ת"א אישרו את המידע.
בעקבות הקריאות "יא גרמנים, יא ניאו-נאצים" חזיזה גם הושעה מהנבחרת ונגרע מהסגל של וילי רוטנשטיינר משני משחקי הידידות מול מונטנגרו (1:3 בפודגוריצה) ופורטוגל (שיתקיים ביום רביעי בליסבון). כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, הוא ואצילי יעמדו לדין משמעתי בחמישי הקרוב.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
התנצלו אישית. אצילי וחזיזה
(צילום: עוז מועלם)
מחזיקת הגביע תחזור לפעילות כבר בעוד שבועיים, כשפטריק ואן לוון בינתיים החל לעבוד לקראת העונה הבאה. לא מדובר בעבודה הקשורה רק בקבוצה הבוגרת, אלא גם בכל הקשור לתפקידו הקודם, המנהל הביצועי של מחלקת הנוער.
במועדון לא פוסלים אפשרות להציע לאיתי שכטר חוזה גם לעונה באה, למרות שבמקרה כזה מדובר יהיה בחוזה נמוך, ולכן ההערכה כי הוא יעדיף את האופציה שעומדת בפניו בהפועל באר שבע.
2 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
הערכה שיעדיף את ההצעה של ב"ש. איתי שכטר
(צילום: עוז מועלם)
במועדון עוד מחכים לראות מה יחליט הבלם לואיס הרננדס, שחוזהו מומש אבל שוקל לעזוב בכל זאת, וכיצד יעלו המגעים מול השוער דניאל טננבאום ואיתן טיבי.
קשר הקבוצה דור פרץ יטוס לקבל את דרכונו הפורטוגלי, ובימים הקרובים הוא אמור לקבל את ההחלטה הסופית האם לעזוב לטובת אחת ההצעות שעומדת בפניו בחו"ל או להישאר בקריית שלום עונה נוספת.