אחרי ההתפטרות הסוערת אתמול (שבת) מהפועל באר שבע, המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לחזור לקדנציה נוספת בבני יהודה, ולחתום על ארוך טווח לשלוש שנים וחצי.
אבוקסיס אמור לשוב לשכונת התקווה אחרי שעזב את בני יהודה לב"ש לפני מעט יותר משנה. עבור בני יהודה המהלך הזה קורה בטיימינג מצוין, בטח אם מסתכלים על המיקום של הקבוצה בטבלה.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
חוזר לקדנציה רביעית. יוסי אבוקסיס
(צילום: גיל נחושתן)
למעשה הבעלים ברק אברמוב זיהה שאבוקסיס לא מרוצה בבאר שבע וגישש סביבו עוד לפני הודעת ההתפטרות. המאמן עזב את מחזיקת הגביע ברגשות מעורבים, ואף היו לו שיקולים לקחת הפסקה קצרה מאימון ולחשב מסלול מחדש, אבל אז הגיעה ההצעה מאברמוב.
בעלי בני יהודה והמאמן צפויים להיפגש היום כדי לסכם את תנאיו של המאמן, ולנסות להוביל לכך שיעמוד על הקווים כבר מחר במפגש מול הפועל חיפה. מבחינת אברמוב, אבוקסיס הוא המאמן האולטימטיבי עבור הכתומים, הם יודעים לעבוד בשיתוף פעולה, הוא הביא את הקבוצה להישגים ויודע לטפח כישרונות צעירים.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב עם יוסי אבוקסיס
ברק אברמוב עם יוסי אבוקסיס
ייפגשו כדי לסגור את כל התנאים. ברק אברמוב עם יוסי אבוקסיס
(צילום: אורן אהרוני)
בצד המקצועי, מרבית הבעיות בקבוצה התחילו מאז התפטרותו של אלישע לוי. כבר תקופה ארוכה ממתינים האוהדים להחתמת מאמן, זאת לאור היכולת שהקבוצה מציגה כבר זמן רב, והעובדה שמובילים אותה מאמנים זמניים. אברמוב לא נכנע ללחצים, והמתין לרגע שבו יוכל להחתים מאמן בעל שיעור קומה. אבוקסיס, שמזוהה עם המועדון ומכיר את הסגל מקרוב, צפוי לחזור לקדנציה רביעית במספר וינסה לחלץ את בני יהודה מהמצב אליו נקלעה.
גורם במועדון מסר: "אבוקסיס מתאים לבני יהודה כמו כפפה ליד, ברק אוהב אותו וסומך עליו והם יודעים לעבוד ביחד. יוסי זה מאמן שמשחקים בשבילו, הוא מכיר את השחקנים מקרוב ורק הוא יכול לחבר מחדש את חדש ההלבשה".
למאמן ממתינה לא מעט עבודה, כשבני יהודה רק שתי נקודות מעל הקו האדום, וכבר תשעה מחזורים ללא ניצחון. אך עיקר העבודה של אבוקסיס בקבוצה תהיה מנטלית בחדר ההלבשה שהחל לאבד ביטחון. הבעלים צפוי לעשות בקרוב רכש נוסף לבקשתו של המאמן החדש-ישן, ואף סומנו מספר שחקנים שהוא תיכנן להביא לבאר שבע.
אחרי הפרסום על חזרתו של אבוקסיס לשכונת התקווה, אוהדי בני יהודה ריססו אמש כתובת גרפיטי על הקיר באצטדיון בשכונה שנושא את הכיתוב "שום דבר לא ישנה את המצב, ברק אברמוב הביתה", והצהירו שהגעתו לא תמנע מהם לקיים את ההפגנה המתוכננת מחוץ לביתו של ברק אברמוב ביום שלישי הקרוב.