עידן ורד, קפטן בית"ר ירושלים בעונה החולפת, חתם היום (שני) לשנתיים בהפועל תל אביב, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. ורד ירוויח 150 אלף דולר לעונה וילבש את החולצה עם המספר 10.
הקשר אמר לאחר החתימה: "אני נרגש להגיע למועדון הגדול הזה. מודה על האמון והרצון של כלל הגורמים, הבעלים, ההנהלה, המאמן והצוות המקצועי שנתנו לי הרגשה טובה מתחילת המשא ומתן. מצפה לפגוש את הקהל באימון הפתיחה ובהמשך גם בבלומפילד".
2 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
עידן ורד
(צילום: הפועל ת"א)
רז טוויזר, חלוץ הפועל עכו מהלאומית בעונה החולפת, גם מצטרף לאדומים.

דמארי מונה למאמן הנערים

החלוץ עומר דמארי פרש סופית ויצטרף לצוות המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל תל אביב. דמארי יאמן בעונה הבאה את קבוצת נערים א׳. הוא לא שיחק מאז עונת 2019/20, אז שוחרר מהאדומים.
דמארי אמר לאחר המינוי: "כיף לחזור למועדון שכל כך יקר לליבי. מודה לעומר בוקסנבוים (המנהל המקצועי של מחלקת הנוער) ולהנהלת המועדון על האמון בי ומקווה שנצליח בדרכנו החדשה".
2 צפייה בגלריה
עומר דמארי ועומר בוקסנבוים
עומר דמארי ועומר בוקסנבוים
עומר דמארי ועומר בוקסנבוים
(צילום: הפועל ת"א)
בוקסנבוים הוסיף: "אני שמח לצרף את עומר למחלקה. מעבר לידע המקצועי שלו בכדורגל, מדובר באישיות נהדרת ואדם שמחובר מאוד למועדון. אני בטוח שפרק ב' שלו בקריירה יהיה מוצלח לא פחות מפרק א'".
מנכ"לית המועדון אודליה פרידמן: "אני רואה חשיבות רבה בנוכחות של שחקני העבר במועדון ואין ספק שאישיות כמו עומר דמארי, אחד השחקנים האהובים שדרכו על הדשא בבלומפילד, חייב להיות חלק מהמערכת. אנו בטוחים שיש לו הרבה מה לתרום ומאחלים לו הצלחה רבה בתפקיד".
בעניין אחר, בית הדין של ההתאחדות קבע כי הקבוצה תפצה את מאמנה בעבר, ניסו אביטן, ותשלם לו יותר מ-350 אלף שקל. אביטן, שפוטר מהמועדון בנובמבר 2019, תבע את הקבוצה בטענה שהיא לא שילמה לו משכורת על חודש יוני 2020 וכן הוצאות נוספות.
פורסם לראשונה: 10:52, 14.06.21