רכש משמעותי להפועל תל אביב: קשר מ.ס אשדוד שלומי אזולאי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ynet, וקפטן בית"ר ירושלים עידן ורד סיכמו לשנתיים במועדון.
אזולאי, שהיה אחד מהמצטיינים של אשדוד, שסיימה במקום השלישי בטבלה, צפוי לקבל תפקיד משמעותי בקבוצה בעונה הבאה, כשגם ורד, שהיה מועמד לבאר שבע, אמור להיות שחקן משמעותי. האחרון סיכם כאמור לשנתיים, כשבתחילה הרצון היה להחתימו לשנה בלבד.
3 צפייה בגלריה
עידן ורד ושלומי אזולאי
עידן ורד ושלומי אזולאי
עידן ורד ושלומי אזולאי
(צילום: ראובן שוורץ, אבי רוקח)
גם הבלם אדי גוטליב סיכם לשלוש שנים, כשהמטרה המשמעותית ביותר כרגע היא להחתים את בן שהר, שישוב מחרתיים מחופשה בארצות הברית.

קלינגר נגד תירוש: "אמירות כוזבות וחסרות בסיס"

מאמן האדומים ניר קלינגר שלח לרונית תירוש, יו"ר איגוד השופטים, מכתב התראה לפני נקיטת הליכים בעקבות הראיון שהעניקה ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet. בעקבות הסערה בגמר הגביע וההרחקה של המאמן, תירוש אמרה כי "מבחינתי, קלינגר צריך להיות מורחק לשנה. יש אדם שמגיע עם תיק נקי, זה לא המקרה אצל ניר".
המכתב של קלינגר נשלח באמצעות עו"ד רועי רוזן ובו נאמר: "צר למרשי שבחרת (רונית תירוש) לנצל את הפלטפורמה שניתנה לך והתפקיד שבו את אוחזת לשם חריצת דינו של מרשי עוד בטרם התכנס בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, וייתכן אף מתוך רצון מכוון להשפיע על פסיקת בית הדין בעניינו של מרשי".
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר, רונית תירוש
ניר קלינגר, רונית תירוש
ניר קלינגר, רונית תירוש
(צילום: אורן אהרוני, עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר נגד אוהדי מכבי תל אביב
ניר קלינגר נגד אוהדי מכבי תל אביב
ניר קלינגר נגד אוהדי מכבי תל אביב
(צילום מסך)
"למען הסר ספק, כמות התגובות והפניות שמופנות למרשי מצדדים שלישיים בקשר עם האמור הינה עצומה", עוד במכתב. "אמירותייך הכוזבות וחסרות הבסיס וקביעתך המבישה נועדו להשחיר את שמו של מרשי, להכפיש אותו ולפגוע בו, במשלח ידו ובשמו הטוב. ברור כי הדברים שנאמרו על ידך נאמרו מתוך מטרה אחת ויחידה - לפגוע. אין בדברים כדי להוות הבעת דעה לגיטימית".
"כמו כן, הנך נדרשת לבוא בדין ודברים עם מרשי, ללא דיחוי, לשם תיאום סכום הפיצוי הראשוני לו זכאי מרשי בגין הנזק שנגרם לו בשל דבריך, תוכנם ותפוצתם", כך במכתב.
תגובת רונית תירוש תובא כשתתקבל.
פורסם לראשונה: 18:33, 13.06.21