צפו באיביץ' מדבר אחרי התיקו באשדוד: "היו לנו מספיק מצבים להבקיע"
(צילום: ONE)
ללא קשר ל-0:0 המאכזב אתמול (שבת) באצטדיון הי"א מול מ.ס אשדוד, במכבי ת"א טוענים כי חלוץ זר ינחת בקרוב במועדון, אחרי שסיכמו עקרונית איתו, והוא אמור להגיע לקריית-שלום בימים הקרובים.
עוד לפני איבוד הנקודות באשדוד, המאמן ולדימיר איביץ' לחץ להנחית לפחות שני שחקנים נוספים. מעבר לחלוץ הזר שכבר סיכם, בקבוצה ינסו לסגור מול פיזה האיטלקית את המעבר של יונתן כהן. הקשר שהוצא מהסגל של הקבוצה מהסרייה ב' בשל המגעים מול מכבי ת"א וההבנה כי לא ימשיך במועדון, כבר סיכם במכבי וממתין לסגירת העסקה מול פיזה.
2 צפייה בגלריה
זהבי מאוכזב
זהבי מאוכזב
זהבי ושחקני מכבי ת"א מאוכזבים, אחרי ה-0:0 באשדוד
(צילום: עוז מועלם)
איביץ' אמנם תרגל בימים לקראת אשדוד הרכב ללא אוסקר גלוך, שנכנס אתמול כמחליף, למרות ההשעיה של ג'ורג'ה יובאנוביץ והמעבר של סטיפה פריצה לסטנדרד ליאז', אבל זה עדיין גרם לביקורת. "לא יכול להיות שהשחקן הישראלי הכי טוב במכבי לא פותח בהרכב, זה צריך להיות הוא ועוד עשרה בכל משחק, ולא משנה מי חסר", אמרו שחקנים במועדון.
מכבי ת"א, שתארח בשבת את ביתר ירושלים בבלומפילד, תשחרר את דור תורגמן שיעבור בהשאלה ליריבה עם נחיתת החלוץ הזר. על איבוד הנקודות מול אשדוד, אמר אחד השחקנים: "אשדוד שיחקו בונקר, אבל צריכים לדעת איך פורצים אותו. מה שכן, זו רק תחילת העונה".
2 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
חלוץ זר בדרך. איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
מכבי ת"א תעמוד לדין משמעתי בעקבות השלכת והדלקת אבוקות במהלך המחצית השנייה מצד אוהדיה באשדוד וצפויה לקבל עונש משמעותי.