נטישת סטיפה פריצה לסטנדרד ליאז' עדיין מעסיקה את מכבי ת"א. אחרי הניצחון הקליל על עירוני קריית-שמונה, שחקני הצהובים נהנו אתמול (שני) מיום חופשי ודיברו על הבריחה החד-צדדית של החלוץ, שחתם במועדון הבלגי אחרי שברח ללא אישור.
"מדהים איך שחקן אחד הצליח לצחוק על מכבי ת"א הגדולה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "פריצה פשוט ארז את המזוודות, כשהוא תחת חוזה וללא שום אישור מאף גורם מהמועדון עלה על טיסה, בלי לחשבן לאף אחד והודיע שלא יחזור לארץ וחתם בסטנדרט ליאז'. זה כתם לכולנו".
2 צפייה בגלריה
פריצה
פריצה
"בלי לחשבן". סטיפה פריצה
(צילום: עוז מועלם)
בקבוצה של ולדימיר איביץ' היו עסוקים במשחק נגד קריית-שמונה בזמן שהדרמה התחוללה מאחורי הקלעים ונסגרה בערב שבת: פריצה נמכר תמורת 900 אלף אירו ונדרש לפרסם התנצלות. "כאילו זה בכלל מעניין אותו הסיפור של ההתנצלות", אמר אחד משחקני מכבי. "הוא צחק על מכבי וברח ממנה, מתאים להתנהלות של קבוצת תחתית".
אחרי שהחתימו את הבלם ההולנדי דריק לוקאסן, בתקשורת ההולנדית ואוהדי איינדהובן בעיקר גיחכו על העסקה. בעיני אוהדי איינדהובן הוא כבר כונה "המושאל הנצחי", מאחר שבשנים האחרונות רק יצא להשאלות מהמועדון ההולנדי. לוקאסן סובל מפציעות תכופות: בעונה שעברה החמיץ 16 משחקים בליגה הטורקית, וגם בעבר נעדר לתקופות ממושכות בשל פציעות בברכיים.
2 צפייה בגלריה
 דריק לוקאסן
 דריק לוקאסן
פציעות תכופות. דריק לוקאסן
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
כעת, במכבי ת"א רוצים להנחית חלוץ זר ולסיים את הסאגה עם יונתן כהן. כהן משתוקק לחזור לישראל בשל מעמדו הנמוך בפיזה מפתיחת העונה. המועדונים מנסים לסכם את העסקה, ונראה כי היא תצא לפועל בימים הקרובים. אחרי שהמועדון מליגת המשנה באיטליה רכש את כהן תמורת 2.2 מיליון אירו, במכבי מנסים להחזיר את כהן תמורת סכום נמוך יותר.