האם יונתן כהן בדרך הבטוחה חזרה למכבי ת"א? השחקן לא נכלל בסגל קבוצתו למשחק היום (15:00) בסרייה ב' מול רג'ינה ומאמנו, רולנדו מאראן, אישר בראיון לתקשורת האיטלקית: "אנחנו במו"מ למכירתו".
כזכור, מכבי ת"א כבר גיבשה נוסחה להשבתו של יונתן כהן מפיזה, ומעוניינת לסגור את הנושא מול המועדון האיטלקי. הצהובים אמורים לקבל החודש את התשלום השני מפיזה בסך 1.2 מיליון אירו, זאת אחרי שהקבוצה מליגת המשנה באיטליה כבר העבירה מיליון אירו בספטמבר 2021.
2 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
יחזור בקרוב לקריית שלום? יונתן כהן
(צילום: עוז מועלם)
על פי הנוסחה שהציעה מכבי ת"א למועדון האיטלקי, פיזה לא תצטרך להעביר את התשלום השני, ואילו הצהובים יעבירו אליה חצי מיליון אירו כדי להשיב את שחקנם לשעבר. כלומר, העסקה תעלה למכבי ת"א 1.7 מיליון אירו, ויתווספו אליה מענקים שתקבל פיזה, כמו למשל על עלייה לשלב בתים של מפעל אירופי או זכייה באליפות בטווח של שנתיים או שלוש.
כהן (26) לא נכלל בסגל גם במשחקים האחרונים של פיזה והבהיר לראשי המועדון שהוא לא מעוניין להמשיך ורוצה לחזור לקריית-שלום. ההתנהלות של כהן מזכירה את מה שקרה איתו בקיץ שעבר במכבי ת"א, לאחר שכבר גמלה בליבו החלטה לעבור לפיזה.
2 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
לא נכלל בסגל פיזה גם מול רג'ינה. כהן
(צילום: עוז מועלם)
כהן לא הצליח להשתלב בליגת המשנה באיטליה ונחשב לפלופ גדול בפיזה, שבנתה עליו כשחקן מרכזי. מאחורי הקלעים, הוא כבר סיכם עקרונית עם מכבי ת"א על גובה שכרו בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. לפני היציאה לאיטליה הוא השתכר כ-275 אלף אירו, הקפיצה לפיזה שידרגה אותו ל-400 אלף אירו ועתה הוא אמור לקבל כ-475 אלף בעונה.