האח עולה להתקפה: בעקבות הודעת ערן זהב היום (שני) על כך שלא ישוב לנבחרת, העלה אחיו ציוץ בו הוא מכנה את המנהל המקצועי של הנבחרת יוסי בניון והמאמן אלון חזן "שני סמרטוטים".
"התנועה הזאת לאחר שבירת שיא השערים בנבחרת מסמלת בדיוק את מה שאתה", כתב אבי זהבי בעמוד הטוויטר שלו. "לא משנה כמה גדול אתה, תמיד ידעת לכבד ולהוקיר את מי שמסביבך".
1 צפייה בגלריה
האח עולה להתקפה. ערן זהבי
האח עולה להתקפה. ערן זהבי
האח עולה להתקפה. ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
"למי ששכח, הפציעה שכמעט גמרה לך את הקריירה באה במשחק של הנבחרת, כשירדת לגליץ' כדי לחלץ כדור. כרגע יש שני סמרטוטים שמנהלים את הנבחרת ומונעים נטו מאגו".
הציוץ של אחיו של זהבי
הציוץ של אבי זהבי
עוד לפני הודיע שחקן מכבי ת"א כי "אתמול קיימתי שיחה עם ראשי נבחרת ישראל בנוגע לחזרה שלי למדים הלאומיים. הסכמתי לדרישותיהם לחלוק חדר עם שחקן נוסף בכל התכנסות של הנבחרת כשהבקשה היחידה שלי הייתה לישון לבד בלילה שלפני משחק במטרה להתכונן כהרגלי כבר שנים רבות במקצוענות שסיגלתי לי וזאת לטובתי ולטובת הנבחרת. לצערי, שוב נעניתי בשלילה צורמת.
הפוסט שהעלה ערן זהבי
"אני מאחל בהצלחה לנבחרת ולחברי שם. צר לי שדחקו אותי החוצה מנבחרת שהייתה עבורי הכל במשך כל כך הרבה שנים. ההמנון שמתנגן והקהל הנפלא שהתרגש איתי עם כל שער שכבשתי יחסרו לי מאוד. תודה ענקית על הזכות להתרגש ולרגש אתכם".